Toon posts:

Probs: HP Brander met Waitec CDrs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,

Ik heb laatst bij Mycom die HP 10x4x* gekocht die in de aanbieding was voor 175piek of zo.
De Hd heb ik op de primaire master zitten en de brander op de secundaire master. Cdrom heb ik op Secundaire Slave..
(kloppen dit termen nog? :))

Nu heb ik de hele tijd problemen met het branden van cds, Waitec Cds wel te verstaan. Voornamelijk als ik brand op 6-10-speed. Dit zou in principe moeten kunnen denk ik. Ik heb trouwens een maxtor 7200x 20gb harddisk. Niet erg langzaam zou ik zeggen.
Hij heeft meestal melding van een Buffer underrun.
Als de cd dan eens een keer gelukt is dan kan de cdrom/brander 'm niet goed lezen. De ene keer zie je geen mappen in de verkenner maar geeft hij wel aan dat de cd vol is en de andere keer dan geeft hij gewoon een read-error.

Ik heb natuurlijk al een update gedownload voor de hp brander.

Gisteren heb ik de brander op 4speed getest bij een philips premium cd en daar ging het meteen goed!
Zou het dan kunnen dat het aan de cds ligt?

De meeste cds had ik trouwens gebrand op een 80min/700mb waitec cd. Ongeveer 690mb wilde ik volbranden:)

Ik hoop dat meer mensen hier ervaring mee hebben, voor meer info ben ik altijd bereikbaar!

MP3BROSs

Verwijderd

Topicstarter
edit:

Ik heb net getest met het branden van een 150mb cd op 8 speed, hij is niet foutgegaan! Ik snap er dus ff nix meer van :)