Toon posts:

Zweefvliegen met Flight Simulator 2002?

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet of het ook mogelijk is / wordt om met Flight Simulator van dat hele mooie MicroSoft te zweefvliegen?
(en hoe realistisch is het zweefvliegen?)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 18:51 ]

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

ik geloof dat er wil een zweefvliegtuig in zit. (in Fs98 ook dus..) hoe realistisch het is weet ik niet. Heb namelijk nooit in een echte zweefvliegtuig gevlogen :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

hoe je moet vliegen?

ros op Y (slew control) en daarna op F4

Weer op Y om te gaan vliegen :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Op maandag 22 oktober 2001 16:27 schreef Snailer het volgende:
Wie weet of het ook mogelijk is / wordt om met Flight Simulator van m$ te zweefvliegen?
(en hoe realistisch is het zweefvliegen?)
Niet bijzonder realistisch... grootste bezwaar wat mij betreft is het ontbreken van een variabele remklep bediening, wat nodig is om goede landingen te maken.

De standaard zwever die erin zit is bagger.

Verwijderd

Lieren of slepen gaat zowiezo niet hè? Of waren/komen daar patches voor? :? Ik ga FS 2002 namelijk vooral kopen om mee te zweefvliegen, maar op een een of andere manier besteed Microsoft daar niet echt veel tijd aan ( helaas :'()

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Er zijn anders op flightsim.com enorm veel leuke zweefvliegers te downloaden. Mijn oom was er wel over te spreken.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Topicstarter
Wat je ons gaf is er inderdaad een goeie link.
vandaar uit kom je weer uit op een site enkel voor/van (virtuele) zweefvliegers. Je kunt daar zo een x-aantal hele goeie modelen downloaden. helaas zit er niets tussen voor de fs-2k2. missien ook omdat het wat vroeg is hiervoor.
kan iemand hier op in haken?

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 23 oktober 2001 11:27 schreef Snailer het volgende:
vandaar uit kom je weer uit op een site enkel voor/van (virtuele) zweefvliegers. Je kunt daar zo een x-aantal hele goeie modelen downloaden. helaas zit er niets tussen voor de fs-2k2. missien ook omdat het wat vroeg is hiervoor.
fs 2000 vliegtuigen werken onder fs2k2

Soms ietwat buggy maar het werkt wel

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op dinsdag 23 oktober 2001 11:27 schreef Snailer het volgende:
Inderdaad is het nog erg vroeg om nu al naar fs2k2 modellen te verlangen, immers, het spel is officieel nog maar sinds een paar dagen in amerika uit.
Maar over een maand of 2 zal er wel verandering in zijn gekomen, tot die tijd moet je je behelpen met de fs2k modellen.

IK KAN HAAST NIET WACHTEN OP FS2K2 :)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 21:41 schreef Aerodynamic het volgende:
Lieren of slepen gaat zowiezo niet hè? Of waren/komen daar patches voor? :? Ik ga FS 2002 namelijk vooral kopen om mee te zweefvliegen, maar op een een of andere manier besteed Microsoft daar niet echt veel tijd aan ( helaas :'()
In flight unlimited iii (ook heel mooi) zit ook een (touring) motorglider, de stemme s-10 geloof ik. daarmee kun je de prop-bladen inklappen en de neus dichtscuiven zodat het een echt zweefvliegtuig wordt met een bijzonder goed glijgetal (1:55 ofzo). In flight unlimited zitten echte thermiekbellen en ook hellingstijgwinden. je kunt achteraf zien hoe je gevlogen bent, je kunt het weer lekker thermisch instellen, echt goed hoor. Ik moet zelf fs2002 nog installen, maar zweefvliegen is in msfs nooit goed geweest, dus het zou me verbazen als het dat ineens wel is.....

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10-2025
Ik weet het, ouwe koe.

Maar ik kwam een paar dagen geleden een linkje tegen met zweefvliegtuig models (bijvoorbeeld ASW 28 enzo) en een thermiek generator!!

Zal ff linkje zoeken

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 12:36 schreef Mycroft het volgende:
Ik weet het, ouwe koe.

Maar ik kwam een paar dagen geleden een linkje tegen met zweefvliegtuig models (bijvoorbeeld ASW 28 enzo) en een thermiek generator!!

Zal ff linkje zoeken
Graag :D

Verwijderd

Tnx voor de link, kwas er wel al es geweest, maar nu staan er dus ook een paar dingen voor FS 2002, toen niet. Ben benieuwd hoe mn nieuwe Argentinian Schleicher ASW-24 eruit ziet :P

Verwijderd

Kep ze al geplaatst in het andere topic, maar hier zijn de screenshots nog een keertje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr000.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr002.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr003.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~poelert/fsscr004.JPG
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.