Ik heb soms de neiging tot denken (ja echt
)
En dan denk ik: Waarom??
Waarom KWh verspillen aan proxy-, statsserver?
Waarom je PC laten lopen als je weggaat en de komende 48 uur nie weer terug komt
Voor 1,5 duizend blocks, om toch maar weer een plekje hoger in de stats te komen.
Een speciaal forum, (coole)website, crunchen dit, flushen dat.
Slaat eigenlijk nergens op.
Soms ruzie met personen van andere fora, ontslagen worden wegen illegaal koetje (of erger
) (<== ik nie btw)
MAAR, dan ga ik logisch nadenken
Waarvoor?? TEAMSPIRIT! En saampjes in IRC kanaal over koeien lullen. Meetings! Enne...T-Shirts!
En geilen op stats
Ja geilen ja!!! Wat is er nou leuker dan te zien dat je TBird eindelijk die persoon met de PIII verslagen heeft 
Zijn er wel meer mensen die wel eens dit soort ged88-kronkels hebben? Wees eerlijk. Tis geen schande
Ik ben r wel benieuwd naar
Graas ze!
En dan denk ik: Waarom??
Waarom KWh verspillen aan proxy-, statsserver?
Waarom je PC laten lopen als je weggaat en de komende 48 uur nie weer terug komt
Voor 1,5 duizend blocks, om toch maar weer een plekje hoger in de stats te komen.
Een speciaal forum, (coole)website, crunchen dit, flushen dat.
Slaat eigenlijk nergens op.
Soms ruzie met personen van andere fora, ontslagen worden wegen illegaal koetje (of erger
MAAR, dan ga ik logisch nadenken
Waarvoor?? TEAMSPIRIT! En saampjes in IRC kanaal over koeien lullen. Meetings! Enne...T-Shirts!
En geilen op stats
Zijn er wel meer mensen die wel eens dit soort ged88-kronkels hebben? Wees eerlijk. Tis geen schande
Ik ben r wel benieuwd naar