Creative® Inspire 5.1_prob met center box»»

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024
Ik heb sinds kort een Creative® Inspire 5.1 5300 setje, prima geluidt zeker als je een sound blaster platina live 5.1 hebt. Drivers geinstalleerd no prob ;), speaker test gedaan met de software van creative = ook geen probleem ( uit elk speakertje komt afzonderlijk de stem van left, center, right enz.......). Maar nu het probleem, als ik een filmpje, of mp3'tje of wat ever luister hoor ik nooit en dan echt helemaal niets uit die center speaker komen:?. Ik snap er geen F..K van, want bij de speaker test doet die het gewoon.
Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand een oplossing? Please reply

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die center speaker werkt volgens mij alleen bij DVD's voor het spraakgedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
Wat stom dan heb je dus eigenlijk geen f...k aan die midden speaker want wanneer kijk je een DvD ? Want divX ondersteund die midden speaker toch niet¿

is er niet een of ander progie die geluiden zo filteren dat je een betere spreiding hebt van geluiden (dus ook center geluiden) ?

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat als je bij de instellingen van je geluidskaart (de surroundmixer), bij taak de instelling verander (moet je even proberen welke) je wel uit alle boxen geluid kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdRwin
Op maandag 22 oktober 2001 19:54 schreef melanieromy het volgende:
Ik geloof dat als je bij de instellingen van je geluidskaart (de surroundmixer), bij taak de instelling verander (moet je even proberen welke) je wel uit alle boxen geluid kan krijgen.
THX for the tip ;)
het klopte ja als ik hem op movie zet dan krijgje inderdaad alleen de stemmen uit de voorste 3 speakers en de sound effects komen dan ook van achter:)

www.Qbox.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
is met hardware dts decoder of die andere die via de kaart werkt?
met decoder moet je em op dolby surround digital in zetten doet et .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 22 oktober 2001 20:21 schreef CdRwin het volgende:

[..]

THX for the tip ;)
het klopte ja als ik hem op movie zet dan krijgje inderdaad alleen de stemmen uit de voorste 3 speakers en de sound effects komen dan ook van achter:)
En kijk eens bovenaan de topiclositing ofzo...

dit lijkt me toch een schoolvoorbeeld Sblive met speaker probleem... Oplossing staat daar ook in. :Z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.