Geforce 2 Ti, nu kopen of maandje wachten..??

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21
Heeyz

Ik ben duzz vanplan een geforce 2 Ti te gaan kopen. Dacht aan het kaartje bij gistron voor 375 piek...alleen izz het nu verstandiger om een maandtje te wachten zodat er emer keuze is in merken, of izz het verschil in merken, en overklokken niet zo heel erg groot en kan ik nu gerust deze kaart kopen....??? Meer keuze uit merken=meestal ook lagere prijs...duzz maandje wachten ofnie..???

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach ja, en dan is er over een maand weer een kaart waarover je twijfelt...en zo koop je nooit iets. Achteraf had je toch altijd iets beters/snellers/goedkoper kunnen krijgen, zul je net zien. (hmm beetje kromme zin, maar je snapt em wel).

• koentjuh
  • Laatst online: 23:21
Ja oke..daar zat ik ook al aan te denken...alleen nu kan je nog aar twee merkjes kopen... over een maand wel wat meer...en heb je duzz meer keuze...wazz ook nie vanplan nog langer te gaan wachten..Want als je jaar wacht kun je voor die prijs ook een geforce 3 kopen...en zo blijf je doorgaan.. vroeg me alleen af, want over een amand zullen er toch nog wel meer merken zijn met deze akart...en kun je beter de beste eruit kiezen.... of heb ik het nou mis..??

• RedruM
  • Laatst online: 05-02 15:44
Mja..
als ik nu een tnt2 ofzo zou hebben, zou ik zeker die titanium kopen.
Heb nu echter een lekker overgeclockde GF2MX dus zit nog zwaar te twijfelen.. moeilijk moeilijk moeilijk (8>