X-Fire+2k+Cs = geen a3d ?

Pagina: 1
Acties:

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:46
Ik heb een Terratec DMX X_fire en Win2k...

Nu wil ik CS spelen met a3d, en daarvoor moetje a3dapi.dll in de HL dir verwijderen...

DIt heb ik gedaan, maar nog steeds stereo... weet iemand een oplossing ?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:46
Iemand een idee... kan et misschien door 1108/1.3 komen ... of wat...

Verwijderd

Voor zover ik 't weet, is A3D in Windows 2000 NIET mogelijk. Ik heb 't ergens gelezen maar weet de bron niet meer.

quote:
"a3dapi.dll in de HL dir verwijderen" -???

Verwijderd

verwijder die a3dapi.dll uit hl dir en hij ZOU het moeten doen. Ik ga het hier binnenkort ook weer es proberen met mn Yamaha kaart...wil dit wel erug graag weten. 2k draait nl. zow ongelofelijk lekker!

Verwijderd

Ah, ik speel trouwens ook graag CS. M'n broertje ook, en die wil graag A3D geluid hebben, maar 'k heb steeds gezegd dat 't niet kon.

Dussuh, 'k zal zometeen ook ff proberen als kleine broertje klaar is met z'n clanwar :9

Ik zal 't resultaat wel achteraf posten.

I'll be back!
Op maandag 22 oktober 2001 20:59 schreef neographikal het volgende:
verwijder die a3dapi.dll uit hl dir en hij ZOU het moeten doen. Ik ga het hier binnenkort ook weer es proberen met mn Yamaha kaart...wil dit wel erug graag weten. 2k draait nl. zow ongelofelijk lekker!

Verwijderd

Nou, heb 't getest hoor. HELAAS, 't werkt niet, niet gek eigenlijk, want onder Windows kon ik ook al niet de surround functie aanzetten (grijs-vink).

Ik heb een Turtle Beach Montego II van DELL®. Jawel een speciaal OEM-versie (lees: bah!). Bij Turtle beach worden dit soort oems niet door hun ondersteunt, en verwijst weer naar DELL. Dell op z'n beurt zegt dat W2k deze kaart door MS ondersteund wordt, en daarom geen aparte driver ervoor maakt :( . Tik-tik-tik met de ballen, en eindgebruikers zitten met een verouderde kaart, OMDAT er geen nieuwe drivers ervoor meer worden gemaakt |:(

By the way, ik ga binnenkort een Terratec Soundsystem DMX kopen. Prijs fl. 300,-- mét optiche in én uitgang :9

Aan de andere kant een Hercules Game Theatre XP (met Break-out box! :9~ voor maar FL 356,- !!!!

Of wordt 't toch een Creative Labs SB Audigy Platinum EX voor FL 655,- B-)

Keuzes, keuzes, keuzes! euh geld? F*ck dan maar op de HCC beurs :Y) wachten op 23 t/m 25 november.

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 15:07
... By the way, ik ga binnenkort een Terratec Soundsystem DMX kopen. Prijs fl. 300,-- mét optiche in én uitgang...

Daar zijn zover ik weet geen w2k drivers voor...

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 10:06 schreef mca2 het volgende:
... By the way, ik ga binnenkort een Terratec Soundsystem DMX kopen. Prijs fl. 300,-- mét optiche in én uitgang...

Daar zijn zover ik weet geen w2k drivers voor...
haal dan hoontech, ondersteunt a3d 2.0 en is ook nog es 100 piek goedkoper >:) hij roelt :P

Verwijderd

Ow? Ik heb 't ergen gezien in pc magazine....Maar wat zijn je ervaring precies?

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Op dinsdag 23 oktober 2001 19:52 schreef neographikal het volgende:
haal dan hoontech, ondersteunt a3d 2.0 en is ook nog es 100 piek goedkoper >:) hij roelt :P
Een hoontech??! wtf is dat :?

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Op maandag 22 oktober 2001 22:30 schreef STOP het volgende:
Aan de andere kant een Hercules Game Theatre XP (met Break-
Ik heb zelf een Hercules Game Theatre XP. Eigenlijk speciaal gekocht voor a3d in cs.

Kheb heel het internet al afgestruint en krijg ook geen xp/w2k drivertje te pakken wat ook daadwerkelijk a3d laat horen.

Mijn genoodzaakte oplossing nu: W2k / W98 dual boot. En dan w98 alleen voor cs. en w2k voor de rest.

Slaat eigenlijk helemaal nergens op. Maar ik wil mijn a3d niet missen.

Noodkreet: weet er misschien iemand een oplossing (w2k/xp arreal-drivers :9 oid) zodat ik *suckie* w98 kan wippen 8-)
Pagina: 1