Eigenaar wil clients verwijderd hebben, moet ik ?

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dat doen? :)

Verhaal:
Paar weken geleden mijn medehuisgenoten geinfecteerd met RC5 clients, allemaal met hun toestemming

nu heb ik een beetje heibel met 1 van mijn afdelingsgenoten (en ook de rest van de afdeling), nu begint hij ineens te blaten dat dat blokjes gedoe :) eraf moet. Hij ziet het nut ernietvan in

Moet ik dat doen is mijn vraag, ik heb het er met zijn toestemming opgezet, maar hij weet niet hoe het eraf moet...........helaas zou hij wel de weg naar abuse@distributed.net kunnen vinden :(
dus moet ik die client verwijderen?

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

wat dacht je van gewoon deleten?

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:53

NightBird

DPC-Crew Coding
Ja, duh! De regels zijn daar duidelijk in: Je mag alleen een d.net client draaien met toestemming van de eigenaar. En als de eigenaar van mening verandert moet je de client dus weer weghalen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
netjes uninstallen lijkt mij. Je kan hem evt nog van het nut proberen te overtuigen of een ander project buiten RC5 aan te smeren :)

We spend our years as a tale that is told

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op maandag 22 oktober 2001 14:53 schreef Saus het volgende:
nu begint hij ineens te blaten dat dat blokjes gedoe :) eraf moet. Hij ziet het nut ernietvan in
Wat een sukkel |:( (sorry voor het woordgebruik)

We hebben hier ooit een systeembeheer gehad die er ook zo over dacht: De man durfde werkelijk waar te beweren dat we een zeer gevaarlijk virus aan het installeren waren, wat een boer niet kent dat vreet ie niet zegt men wel eens ;)

Overigens eind goed al goed, het ventje is weg en inmiddels staan alle computers hier (met toestemming van de directeur) lekker te loeien }:O

Moraal van het verhaal: kun je hem hiet buitenwerken :Y)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 15:40 schreef RobzQ het volgende:

Moraal van het verhaal: kun je hem hiet buitenwerken :Y)
Onder het mom: Koe eruit Jij eruit :P

Verwijderd

Leen een forel, die doen wonderen ;)

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Installeer hem als service en hij zal hem niet zien draaien. En gooi de map ergens met een andere naar in de windows map of de system(32) map, dan zal hij hem ook niet vinden! Lekker }:O met die handel!

Juist

Verwijderd

gewoon eraf halen, zonder toestemming mag het gewoon niet!

maarja hoe groot is de ruzie die je met hem hebt ;)

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 10:43
Wat een sukkel |:(
Je bent zelf een enorme s*****. Iemand is baas over zijn eigen spullen. Punt uit.
Bovendien heeft hij ergens ook gelijk als hij zegt dat 'ie het nut er niet van RC5 ziet, want behalve voor statsjunks (zoals ik) en nerds die de snelheid van hun procssor uitgedrukt willen zien in presaties (zoals ik) heeft het ook geen enleke nut... i.m.h.o.
Installeer hem als service en hij zal hem niet zien draaien. En gooi de map ergens met een andere naar in de windows map of de system(32) map, dan zal hij hem ook niet vinden! Lekker met die handel!
Rotstreek... op een school nog iets bij voor te stellen, maar niet als iemand het expliciet verbiedt.
Pagina: 1