XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
die koreanen hebben t weer geflikt!
vette mod
alleen lastig dat blouwe licht op je tv
/edit/ moeilijk he aziatische karakters herkennen
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Wanneer je zoiets dubbelwandig uitvoert kan je tussen de binnenste en buitenste wand een aquarium bouwen wat je verwarmt met het koelwater van de processor
Wanbeleid is ook beleid.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Money for nothin' and your chicks for free
Wel opvallen op LAN's, maar mooi? Nou, nee...
[
Misschien krijg ik mijn moeder wel aan het UT-en op zo'n gasfornuis!
[/
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
Verwijderd
Mooi je BIOS naar de kl*te
Verder issut wel vet, maar lijkt mij irritant om zo te computeren met al dat licht op je scherm.
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
ik heb meestal "blauw" lichtOp maandag 22 oktober 2001 14:41 schreef Tetsuo55 het volgende:
alleen lastig dat blouwe licht op je tv
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V
Verwijderd
wel helemaal tofOp maandag 22 oktober 2001 14:43 schreef agent327 het volgende:
Gaaf gedaan!
Wanneer je zoiets dubbelwandig uitvoert kan je tussen de binnenste en buitenste wand een aquarium bouwen wat je verwarmt met het koelwater van de processor
Misschien wel oud maar ik en vele met mij hadden hem nog niet gezien. Wij vinden het dus wel aardig dat ie dan weer effe onder de aandacht is gebracht.Op maandag 22 oktober 2001 15:45 schreef Tijn_3d het volgende:
komen ze weer aanzetten met die ouwde casemods die staat al weet ik hoelang op vh
Ik vond het in ieder geval de moeite waard om deze is te bekijken.
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Verwijderd
Geil
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Heel mooi gedaan, maaruh hoever hebben ze nou overgeclockt??? Ik ken geen Franse en Koreaanse (of zoiets) taal.
lekker slim hoor die japanners
Hail to the king baby!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
maar t lijkt me toch niet echt handig om nou zon ding mee te nemen naar een LAN ofzo...
ik dacht dat mijn case klote wa smaar het kan dus erger
Maar iig heeeele vette mod!
Verwijderd
Staat in gewoon Nederlands op die bak. CPU: AMD 1G @ 1,4GOp maandag 22 oktober 2001 17:05 schreef Raptor het volgende:
Heel mooi gedaan, maaruh hoever hebben ze nou overgeclockt??? Ik ken geen Franse en Koreaanse (of zoiets) taal.
nee dit is geen grapje.. MOD's kunnen mooi zijn hoor.. maar dit vind ik toch een beetje OVERKILL..
maarja, smaken verschillen
die knoppjes op ze toetsebord ook vet
echt strak man
Verwijderd
Verwijderd
!!!!!!!DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!!!!!!!!!!!!Op maandag 22 oktober 2001 18:48 schreef enigma het volgende:
!!!!!!!SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
SWEEEEEE3E3E3E3EEEEEEEETTTAH !!!!!!Op maandag 22 oktober 2001 19:14 schreef triple--6 het volgende:
[..]
!!!!!!!DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
man wat een kast relaxt gewoon, doe mij ook zoiets
neo likt zn poten af bij het zien hiervan!
!!!!!!!SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!Op maandag 22 oktober 2001 19:14 schreef triple--6 het volgende:
[..]
!!!!!!!DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!!!!!!!!!!!!
What does mine say?
ja en dan tropice vissen er in en je bent helemaal de man op een LAN )Op maandag 22 oktober 2001 14:43 schreef agent327 het volgende:
Gaaf gedaan!
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Verwijderd
!!!!!!DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE!!!!!!!!!!!Op maandag 22 oktober 2001 19:14 schreef triple--6 het volgende:
[..]
!!!!!!!SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!
What does mine say?
And what does mine say.
(btw. een knetter stoere mod)
Ja!! Zeker vette site alleen jammergenoeg in het frans!!Op maandag 22 oktober 2001 14:42 schreef mjdejong het volgende:
Ziet er mooi uit maar mijn frans en japans zijn niet zo goed.