Toon posts:

Is dit een goed switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of deze switch : Switch Mini 8 port RJ45 10/100 149,- bij gistron een goede is, of weet iemand waar ik specificaties kan vinden :?

Oke bedankt dan maar weer

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Klippy

Still Game

Zo te zien vrij merkloos dus je moet al iemand weten die dezelfde heeft om dat te weten....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
het is geen programmeer bare switch off course, op dat ding staat zelf HUB met automatische switch (heb hem ook, doet het perfect)

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hij is errug goed, ik heb 'm ook. Maar voortaan moet je gewoon effe de search gebruiken en zoeken op Gistron en switch... Er zijn nl. al enkele draadjes geweest over dit onderwerp.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik geloof niet dat de resultaten in de search over deze switch gaan. Ik geloof dat ze deze nog maar net hebben

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een vriend van mij heeft er zo eentje, werkt verder goed.
zelf heb ik een SVEC switch (ook automatisch). ding werkt verder goed voor kabelinternet en zo.

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 14:42 schreef Juupken het volgende:
Nou ik geloof niet dat de resultaten in de search over deze switch gaan. Ik geloof dat ze deze nog maar net hebben
Volgens mij is 't wel dezelfde hoor, op het plaatje staat nl. precies dezelfde switch als die ik heb, alleen issie 10 piek goedkoper geworden.
Pagina: 1