ik moet zaterdag een nieuw schijfje halen voor m'n vriendin haar pc, moet niet extreem groot of snel zijn, gewoon een goedkope maar goede schijf
iemand een idee?
bedankt iig
iemand een idee?
bedankt iig
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
WAZUUUUUUUP!!!!!
Verwijderd
Dat is ook mijn mening. En ook nederig natuurlijk.Op maandag 22 oktober 2001 13:44 schreef Fest het volgende:
I prefer Western Digital. Maar dat is mijn nederige mening natuurlijk.
Ben ik het ook al mee eens.Op maandag 22 oktober 2001 15:00 schreef raccoon het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening. En ook nederig natuurlijk.
Verwijderd
Banaan X moet met data komen. Niet met ongegronde kreten. Dat is namelijk geen nederige mening meerOp dinsdag 23 oktober 2001 11:36 beweerde banaan-X het volgende:
[..]
Maar geen Seagate, die zijn snel (stuk).
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
is goed:Op dinsdag 23 oktober 2001 12:19 schreef Dirk_Hendrik het volgende:
[..]
Banaan X moet met data komen. Niet met ongegronde kreten. Dat is namelijk geen nederige mening meer
Tja ik heb dan weer 2 HD's in mijn schijf van Seagate (ik meen beide medalists) en die doen het allebei al jaren goed hoor.Op dinsdag 23 oktober 2001 12:43 schreef banaan-X het volgende:
[..]
is goed:
#1 2x een 20GB 7200rpm, ging binnen 1 jaar ineens bad sectors maken... zat nog een goede koeler op ook.
#2 10GB 5400rpm, ging na 2 jaar zeer licht gebruik ineens tikken, steeds harder. gelukkig nog de data van kunnen redden... is nu echt goed stuk.
En lees voor de grap ook eens een paar topics over seagate:
[topic=153014/1/25]
[topic=185071/1/25]
[topic=156065/1/25]
etc
Saved by the buoyancy of citrus
Extreem is het pas als er 8 van deze in een raid opstelling komt te zitten icm een Promise Fastrak 100 TX4...Op dinsdag 23 oktober 2001 12:47 schreef MadMax het volgende:
Als je vriendin toch extreem wilt doen dan is deze schrijf misschien iets
http://www.tweakers.net/nieuws/18955?
Verwijderd
OK,Op dinsdag 23 oktober 2001 12:43 schreef banaan-X het volgende:
[..]
is goed:
#1 2x een 20GB 7200rpm, ging binnen 1 jaar ineens bad sectors maken... zat nog een goede koeler op ook.
#2 10GB 5400rpm, ging na 2 jaar zeer licht gebruik ineens tikken, steeds harder. gelukkig nog de data van kunnen redden... is nu echt goed stuk.
En lees voor de grap ook eens een paar topics over seagate:
[topic=153014/1/25]
[topic=185071/1/25]
[topic=156065/1/25]
etc
Tja, mensen die roepen dat IBM goed is, snap ik ook niet helemaal. die 75 en 60GXP zijn nou niet echt betrouwbaarOp dinsdag 23 oktober 2001 13:13 schreef Dirk_Hendrik het volgende:
[..]
OK,
En als ik door deze 3 topics heen loop zie ik precies hetzelfde als in dit topic:
Alle schijffabrikanten hebben te maken met doodgaande schijven. IBM heeft er op dit moment last van (en zo groot/extreem heb ik dat eigenlijk nog nooit gezien. WD heeft een paar jaar geleden zijn volledige kwartaalwinsten zien kelderen als gevolg van garantiereturns. Bij Seagate, maxtor en fuijitsu zie je dit soort meldingen niet. Daar gaan er op elke duizend een paar stuk. Daarmee is het "IBM is goed, Seagate is slecht" wat op dit forum de hoofdrol speelt me een raadsel. Evenals twiekers die alleen maar roepen dat hun schijf de beste is omdat ze hem zelf toevallig hebben en een keer (vaak in een heel ver verleden) een slechte ervaring met een ander merk hebben gehad.
Verwijderd
Daar ben ik ook erg tevreden over. Heb nu een 7200rpm zonder koeling al bijna 2,5 jaar in mijn pc zitten, en hij is nog perfect!Op dinsdag 23 oktober 2001 14:11 schreef P.C.Simonis het volgende:
Geen Maxtor meer voor mij in ieder geval.. Na 1 jaar begaf de eerste het, krijg ik een nieuwe vanuit Ierland begeeft die het alweer na 1 week
Ik zit nu toch maar eens uit te kijken naar een Western Digital..