They made me do it.
?? is tie er dan?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ohw grappig
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Helaas werkt die standaard niet op de vervolg pagina's.....
dan moet je handmatig het URL veranderen
Maar voor de rest is het wel zeker een handige tool.
Grep Niels eigenlijk de site? of heeft hij andere toegang?
dan moet je handmatig het URL veranderen
Maar voor de rest is het wel zeker een handige tool.
Grep Niels eigenlijk de site? of heeft hij andere toegang?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Volgens mij haaltie eerst alles binnen, including pics (+banner), en maakt hij er dan een textding van. Is dus trager als GoT.
Verwijderd
Lijkt mij onzin. Volgens mij parsed hij gewoon de tekstuitvoer van het script dat Topix gebruikt.Op maandag 22 oktober 2001 16:19 schreef Nielsz het volgende:
Volgens mij haaltie eerst alles binnen, including pics (+banner), en maakt hij er dan een textding van.
Dat wel. Tenzij je de plaatjes mee gaat rekenen.Is dus trager als GoT.
Tekstuitvoer van het script?Op maandag 22 oktober 2001 16:25 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin. Volgens mij parsed hij gewoon de tekstuitvoer van het script dat Topix gebruikt.
[..]
Dat wel. Tenzij je de plaatjes mee gaat rekenen.
De enige manier om data uit GoT te halen is via de al gedefinieerde pagina's. (toch?).
Dus hij moet bijvoorbeeld eerst heel listtopics.php ophalen, die regexpen en outputten.
Dat gaat best lang duren denk ik
bekijk es de broncode van een GoT pagina. dan zie je dat het best wel simpel is want alle opmaak wordt in een javascript je gedaan. in de pagina zelf staat dus alleen iets alsOp maandag 22 oktober 2001 16:29 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Tekstuitvoer van het script?
De enige manier om data uit GoT te halen is via de al gedefinieerde pagina's. (toch?).
Dus hij moet bijvoorbeeld eerst heel listtopics.php ophalen, die regexpen en outputten.
Dat gaat best lang duren denk ik
code:
1
| message(10737602,1,'bolk','maandag 22 oktober 2001 13:42','?? is tie er dan?'); |
Pagina: 1