Toon posts:

ISDN, wel verbinding, geen dataverkeer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ineens werkt me inet niet meer, ik kan gewoon inbellen, alleen verzend en ontvangt hij helemaal geen data. Dit werkt altijd en gewoon plots gistere avond tijdens het inetten niet meer.

Ik heb een dynalink 28nogwat pph, en het volgende al gedaan:

- rvscom opnieuw geinstalleerd
- nieuwe dynalink isdn drivers geinstalleerd
- opnieuw externe toegang geinstalleerd
- andere providers gecheckt

wat kan ik nog meer doen? dit is volgens mij een bekend probleem aangezien me vriendin met dezelfde configuratie qua software en isdn kaartje ook dit gehad heeft, waarbij bovenstanade acties ook geen nut hadden. Ineens werkte het toen weer...

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> NT

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

ik had dit een tijd terug ook,maar dat lag aan de provider.
En verzendt ie ook geen data als je bijvoorbeeld snel een aantal keer connect/disconnect/connect? Dat wilde ook helpen. Geen echte oplossing, maar goed.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
nope heb 4 verschillende providers....heb inmiddels maarff de boel format c: gedaan en nu werkt het weer...totdat het weer misgaat...

• mesothelioom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 09:33
werkt msn en icq wel?
heb hier nl een paar wkn trug een topic gehad maar daar is helaas nog nix uitgekomen wat helpt. Heb al wel een x een nwe modem erin gezet maar werkt ook niet.Is bij mij echt een probleem in de computer want heb nu mijn oude tram weer eens voorgegloeid en zie hier ik ben er (en volgas alle pags aankunnen!)BTW heb ook een dynalink . Zit op een msi bord met p4 1400 Bij jou toevallig geen msi bord?

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

Verwijderd

Topicstarter
nope er is absoluut geen dataverkeer behalve om de connectie met internet te maken....

• Lambert
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
IP DNS servers invullen.

• Fido
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 10:57

Fido

C:\> park

Installeer je TCP/IP protocol bij de netwerkeigenschappen eens opnieuw. Helpt vaak.

Verwijderd

Topicstarter
beide dingen had ik ook al gedaan
Pagina: 1