Hmmm,
1 van de grote voordelen die matrox altijd boven andere video kaarten bakkers had was dat zij het voor elkaar hebben gekregen om in win2k/winxp met 2 verschillende monitoren 2 verschillende resoluties te gebruiken. (+betere 2D natuurlijk)
Maar nu hoorde ik van Hielko (die hier op t.net de 7500 review heeft gedaan) dat hij momenteel winxp draaid met 2 monitoren met verschillende resoluties!
En aangezien ik aan neem dat de R8500 dat ook zal kunnen...
Zie ik eigenlijk geen reden om nog een G550 te kopen (aangezien de R7500 400piek zal kosten en de G550 net een klein beetje minder)
--
I'm a happy man!
De R8500 gaat echt wel mijn volgende vid. kaart worden!
- Goed 2D
- WinXp dual monitor met 2 verschillende resoluties support.
- Hoogstwaarschijnelijk kick ass 3D. (na wat driver updates)
1 van de grote voordelen die matrox altijd boven andere video kaarten bakkers had was dat zij het voor elkaar hebben gekregen om in win2k/winxp met 2 verschillende monitoren 2 verschillende resoluties te gebruiken. (+betere 2D natuurlijk)
Maar nu hoorde ik van Hielko (die hier op t.net de 7500 review heeft gedaan) dat hij momenteel winxp draaid met 2 monitoren met verschillende resoluties!
En aangezien ik aan neem dat de R8500 dat ook zal kunnen...
Zie ik eigenlijk geen reden om nog een G550 te kopen (aangezien de R7500 400piek zal kosten en de G550 net een klein beetje minder)
--
I'm a happy man!
De R8500 gaat echt wel mijn volgende vid. kaart worden!
- Goed 2D
- WinXp dual monitor met 2 verschillende resoluties support.
- Hoogstwaarschijnelijk kick ass 3D. (na wat driver updates)