WinXP Pro + SiteCom Internet PCI modem V92=trouble

Pagina: 1
Acties:

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Op de doos staat dat hij het zou moeten doen onder XP, maar ik merk er niets van. Iemand anders ook dit probleem? Bij mij lijkt hij de poort te openen, ik hoor geen kiestoon via de speaker, en bellen doet hij ook niet (ook gecontroleerd via reguliere handset). Uiteindelijk, na 60 sec. (inderdaad, precies de timeout) krijg je een error 777 :'( ("The Connection attempt failed because the modem (or other connecting device) on the remote computer is out of order)").

Wie weet wat het kan zijn??

Verwijderd

probeer effe de nieuwste drivers van http://www.sitecom.nl , als het goed is doen de Win2K drivers het onder XP.

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Tja, niet dus. Net zo min als de suggesties die daar verder staan. Product support komt ook met een lame reply: WinXP is nog niet uit en dus kunnen we er geen drivers voor ontwikkellen.

Blijkbaar kan je dus geen drivers ontwikkellen op de twee RC's die inmiddels uit zijn? Ze verwachten dat ze pas midden november :Z de XP drivertjes klaar hebben. :(
Op maandag 22 oktober 2001 13:12 schreef Xeno het volgende:
probeer effe de nieuwste drivers van http://www.sitecom.nl , als het goed is doen de Win2K drivers het onder XP.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 15:05 schreef illuware het volgende:
Tja, niet dus. Net zo min als de suggesties die daar verder staan. Product support komt ook met een lame reply: WinXP is nog niet uit en dus kunnen we er geen drivers voor ontwikkellen.

Blijkbaar kan je dus geen drivers ontwikkellen op de twee RC's die inmiddels uit zijn? Ze verwachten dat ze pas midden november :Z de XP drivertjes klaar hebben. :(
[..]
Windows logo programma :Z

start/settings/controlpanel/system/hardware/devicemanager

selecteer het modem (door XP als Best data fax modem geinstalleerd)
tabblad stuurprogramma, stuurprogramma bijwerken
selecteren uit een lijst
'alleen compatible hardware weergeven' uitvinken
kies bij fabrikanten Generic
kies als modem voor advanced PCI: 56K data fax modem
kies als modem voor PCI: soft 56k modem.

en bellen maar