Weet er iemand een goede JavaScript > Java convertor ?? Ik heb al gekeken naar een programma van mozilla.org, maar die werkte niet helemaal.
Op maandag 22 oktober 2001 12:28 schreef MisterJava het volgende:
Weet er iemand een goede JavaScript > Java convertor ?? Ik heb al gekeken naar een programma van mozilla.org, maar die werkte niet helemaal.
Wat is dat nou weer voor ongein? Je hebt een javascriptje, en dat wil je omzetten naar Java? Ik geef je weinig kans...
kortom: leg 'ns uit
* Yellow|A is niet bijstergoed in JAVA, maar JS naar JAVA lijkt Yellow onzin
|{ brrr }] |
Verwijderd
Of het een goeie is weet ik niet maar hij heet MisterJavaOp maandag 22 oktober 2001 12:28 schreef MisterJava het volgende:
* Pelle vraagt zich af wat er precies om te zetten valtOp maandag 22 oktober 2001 13:22 schreef Wiebra het volgende:
Ik denk dat met een beetje moeite je het zelf ook wel om kan zetten!
Wil je met Java dynamisch properties van DOM-objecten aan gaan passen? Dan vrees ik dat ik je teleur moet stellen... Java en Javascript zijn gewoon twee heel andere zaken, met allebei hun eigen functionaliteiten.
Het enige dat vrijwel overeenkomt is de syntax.
Neej dat bedoel ik niet. Kijk maar es op http://www.mozilla.org. Daar staat ergens een JS>Java programma. Het werkt op basis van JavaScript zoals je die buiten een HTML pagina gebruikt (dus niet met DOM en andere fratsen) maar gewoon de JS syntax.
Pagina: 1