DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verwijderd
Dat is nauw echt een muis om te gebruiken op een LAN, net zoals weggooi aanstekers, zijn dat weggooi muizen.Op maandag 22 oktober 2001 12:31 schreef DiedX het volgende:
Boomslang. Krijg alleen van alle kanten te horen dat die na 3 maanden intensief gebruik in elkaar pletterd van ellende
Deze muizen kan je wel lekker met Diablo gebruiken
Een "weggooi muisje" van 200 piek zeker...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Jam jam
Hij speelt heerlijk !
Gebruik em nu al bijna 2 jaar (en heeel wat Delta-Force uurtjes) ! superding, ligt lekker in de hand, na half jaar ff goed schoonmaken en hij kan weer een half jaar.
en dat voor 79 piek toen.
Mijn mening?
Kut scroll
Kut muisknoppen
Kut model
Als je van die muis geen rsi krijgt dan weet ik het ook niet meer.
Wil je echt een goede muis, koop dan een logitech muis met optical (geen cordless)
zeer tevreden over.
wat een @&#@&#!(*()&! muis ( dit is wel duidelijk toch
ik zou gewoon voor een logitech cordless mouseman wheel gaan
fototje :
is wel een oud model, maar wel een erg lekkere muis.
en ZONDER RSI-verwekkende Scrollknop
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Het is even wennen maar dan is het wel ok en wil je niet meer zonder.
Verwijderd
Zeg ik dan dat ie naar drie maanden kaduk is, speel er nog steeds na 1.5 jaar nog lekker Diablo2 LoD meeOp maandag 22 oktober 2001 13:10 schreef DEM0N het volgende:
Yeah right,
Een "weggooi muisje" van 200 piek zeker...
![]()
Verwijderd
Garantie schijnt goed te zijn maar gewoon getrasht.
Wat dan wel = persoonlijk, maar optical = must. Bovenstaande genoemde te groot naar mijn smaak. Gebruik zelf Logitech iFeel met uitgeschakelde force feedback (leuk, maar stoort het mikken) vanw perfekte no-nonsense vorm en enige Logitech muis met duidelijk muiswiel. M$ muizen allemaal goed muiswiel.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
[ennu nog bedankt voor de snelle en vele reacties!]
Doe het dan gewoon goed, en pak gelijk de 2000 versie net als mij, echt een top muissie hoorOp maandag 22 oktober 2001 17:19 schreef mvtb het volgende:
ik zal eens kijken denk dat ik toch maar een keer voor een boomslang ga en dan de 1000dpi
[ennu nog bedankt voor de snelle en vele reacties!]
w00t
Verwijderd
Je moet ook aan de muis leren spelen !!Op maandag 22 oktober 2001 13:34 schreef Remi het volgende:
Ik heb van het weekend op een lan met zo'n boomslang mogen werken.
Mijn mening?
Kut scroll
Kut muisknoppen
Kut model
Als je van die muis geen rsi krijgt dan weet ik het ook niet meer.
Wil je echt een goede muis, koop dan een logitech muis met optical (geen cordless)
Staat ook in de handleiding.
Toen ik die van mij net had vond ik hem ook kut,
nu wil ik niet anders !!
Verwijderd
heb nu een boomslang, en daar krijg je echt geen rsi van, ik speel nu op zon hoge sensitivity dat ik nauwelijks m'n pols hoef te bewegen, natuurlijk wel regelmatig ff strekken
de boomslang gaat ook echt niet zo snel stuk... ok ik ken wel iemand die een keer boos was en toen een flinke ram op zn boomslang gaf... barst+linker muisknop reageert nu vaag. tja, dat is dus gewoon dom
gewoon kopen dat ding
Verwijderd
:
http://www.logitech.com/lang/global/images/productov78.gif
Die boomslang en die logitech mouseman+ die zijn veels te groot om hem te bewegen en op te tillen voor in games (ik heb ze allemaal gehad) en ik werk nog steeds met die standaard muis = lekker klein lekker optillen in games enz (ps2rate op 200hz zetten) en je hebt de perfecte gamersmuis
(ik kan het weten als hardcore gamer)
en hoe kan ik dan die ps2rate dan verzetten?Op maandag 22 oktober 2001 21:26 schreef M3tal_kool4 het volgende:
Als je een goeie gamersmuis wil hebben dan moet je deze nemen
:
Die boomslang en die logitech mouseman+ die zijn veels te groot om hem te bewegen en op te tillen voor in games (ik heb ze allemaal gehad) en ik werk nog steeds met die standaard muis = lekker klein lekker optillen in games enz (ps2rate op 200hz zetten) en je hebt de perfecte gamersmuis
Verwijderd
Ja maar die behandelt hem gewoon goedOp maandag 22 oktober 2001 16:33 schreef DEM0N het volgende:
Hmmz,.. maar toch speelt de beste Q3 speler ter wereld met een Boomslang.
Hier kom ik dus weer terug op mijn mening dat deze mensen meer eieren moeten gaan eten, of ga iets doen aan fitness want die boomslang is dus absoluut NIET zwaar, een beeldscherm is zwaar een muis niet.Op maandag 22 oktober 2001 21:26 schreef M3tal_kool4 het volgende:
:
Keb de mijne na 2 jaar Delta Forcen versletenOp maandag 22 oktober 2001 13:28 schreef KillerAce_NL het volgende:
Logitech Wingman Gaming Mouse.
Gebruik em nu al bijna 2 jaar (en heeel wat Delta-Force uurtjes) ! superding, ligt lekker in de hand, na half jaar ff goed schoonmaken en hij kan weer een half jaar.
en dat voor 79 piek toen.
Vet een relaxed muisje idd, alleen mis ik een scrollwieltje
Keb nu de Logitech Mouseman Optical en dies errug goed voor games, zelfs nog beter dan de gaming mouse imo (hij lichter en minder stroef)
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Daar kan je alles instellen snelheid hoeveel hz en enz
www.logitech.com
ik spreek uit eigen ervaring. die 2 zijn allebij goed genoeg voor wat in windows en games waar je de muis beweging niet zo intens nodig hebt (bv diablo).
maar als je er UT oid mee wilt spelen is het BAGGER... ik maak soms hele snelle draai bewegingen en de cordless en de optical kunnne da allebei niet bijhouden
ik heb een 2 jaar oude logitech wheel mouse ps/2 en hijs perfect... zit wel onder de plakband maar het is een kei goede muis en ik vervang em pas als ie ECHT kapot is
amen
Verwijderd
Frankpie, Dat hangt er helemaal van af hoe je het instelt. Ik heb de boel lekker gevoelig staan (sensitivity in CS op 15) en dan heb je dat_dus_nooit. Als je de hele tijd lompt heen en weer gaat raggen ja, maar dan moet je hem ineen alve seconde iets van 10 cm verplaatsen... Als ik dat effect na wil doen moet ik hem echt steeds heen en weer raggen over een groter oppervlak dan een muismat, dus het is echt hoe je hem behandelt.
Voordeel van de optische muizen: Ze liggen zeker lekkerder in de hand en 0% wennen, maar de goede zijn bijna uitsluitend rechtshandig... ook als je de muis optilt verschuift de cursor nauwelijks.
Voordeel van de Boomslang: Zal vast heel gevoelig zijn. Ik heb geen idee, ik merkte echt geen enkel verschil, je moet hem gewoon raar vasthouden, en ik heb echt grote handen, dus dan nog.
AB-SO-LUUT True! Mijn broertje HAD zo'n ding (laten we zeggen: 2 maanden, GEEN grap!). (Ik had amper mijn bovenstaande uitspraak gedaan, of dat kreng nokte ermee). Ik vind het zelf een lekker muisje, maar je hebt écht wel een dag nodig om te wennen. Iets te groot. Ik heb zelf de Wingman Gaming Mouse, en voor 60 piek vind ik 'm PRIMA! Voor het normale werk een trackerball van M$, scheelt ook weer RSIOp maandag 22 oktober 2001 20:27 schreef -Dissection- het volgende:
[..]
Je moet ook aan de muis leren spelen !!
Staat ook in de handleiding.
Toen ik die van mij net had vond ik hem ook kut,
nu wil ik niet anders !!
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Breek je nek voorzichtig
WTF ? een muis OPTILLEN ? waarvoor?? Kan me geen move voorstellen waarbij ik een muis moet optillen. En die gaming mouse past lekker je hele hand overheen, dan moet je wat meer je arm bewegen ipv je pols, na uren gamen is dat toch uiteindelijk fijner want je armspieren kunnen heel wat meer hebben als je pols.Op maandag 22 oktober 2001 21:26 schreef M3tal_kool4 het volgende:
:
Verwijderd
Sim-Pel
Hier kun je het bekijken:
http://www.logitech.com/cf/products/productfeatures.cfm/3441
Verwijderd
Til jij je muis op????Op maandag 22 oktober 2001 21:26 schreef M3tal_kool4 het volgende:
:
Welk os heb je?
Op maandag 22 oktober 2001 13:25 schreef Manic het volgende:
Logitech Mouseman (wheel) Optical...
Jam jam
Hij speelt heerlijk !
ja de Logitech Mouseman Wheel Optical is (voor mij) echt de perfecte muis. Hij ligt lekker in de hand en is f*cking snel (o.a. door de sensor natuurlijk)Op maandag 22 oktober 2001 16:51 schreef robhof het volgende:
Logitech Wheelmouse optical. Gebruik Žm intensief met Unreal Tournament en ben er erg tevreden over!
The devil is in the details.
Verwijderd
Ja de als de sensivity de snel is dan vind ik het echt K*TOp dinsdag 23 oktober 2001 13:07 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
WTF ? een muis OPTILLEN ? waarvoor?? Kan me geen move voorstellen waarbij ik een muis moet optillen. En die gaming mouse past lekker je hele hand overheen, dan moet je wat meer je arm bewegen ipv je pols, na uren gamen is dat toch uiteindelijk fijner want je armspieren kunnen heel wat meer hebben als je pols.
Maar ja , het is maar wat je net wilt (ik vind de sensevity beter als ie wat laag staat) en ik til muis muis wel eens op in games(niet echt optillen maar een beetje slepen) enz
(een beetje tussen slepen en tillen in)
En daardoor ben ik wel 2e op een lanparty geworden met CS(had een BOOMSLANG 2000 gewonnen en nog een joystick van logitech
maar die boomslang heb ik al verkocht)
(en nog wat dingen in q3 is het mischien beter om de snelheid sneller te hebben maar in cs vind ik lager beter!!!
Verwijderd
Op dinsdag 23 oktober 2001 18:11 schreef M3tal_kool4 het volgende:
[..]
maar in cs vind ik lager beter!!!
Wat is je CS nick en bij welke clan speel je?
Mijn CS sensitivity is juist best wel hoog (11.2) en vind persoonlijk hoger beter spelen.
Verwijderd
Ten tweede: geen draadloze muis. Je hebt altijd een vertraging ten opzichte van een gewoone staartmuis.
Voor de rest is het persoonlijk, je moet iig een muis hebben met een redelijke resolutie (800 dpi is in principe zat) maar vooral eentje die lekker in je hand ligt. Ik heb al een paar jaar een Microsoft (
Als laatste mijn advies: een Logitech Pilot Mouse. Is lekker snel, heel licht (ivm optillen - ja dat doe ik ook... echte goeie quakers tillen bij snelle moves hun muis op zodat de bal nog wat doordraait en zetten hem dan op het perfecte moment weer neer zodat de move sneller is dan bij normaal bewegen) en ligt bij de meeste mensen goed in de hand. Het is een redelijk goedkoop muisje, maar die andere muizen zijn alleen maar duurder doordat ze features hebben die je gewoon niet wilt als gamer (optisch, draadloos etc).
Mijn 2 eurocentjes
Lekker snel, om iemand in zijn harsis te knallen
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
kijk hij begrijpt mij tenminste , en dat klopt ook een OPTISHE muis zuigt bij games , vind ik iniedergeval welOp dinsdag 23 oktober 2001 22:43 schreef GiMLi het volgende:
Ik zou iig geen optische muis kopen want die reageren niet goed bij snelle bewegingen. Wie weet brengt de dual optical van Logitech daar verbetering in (ik ben vandaag wezen zoeken in Utrecht maar hij was overal uitverkocht) maar ik zou gewoon voor een muis met een bal gaan.
Ten tweede: geen draadloze muis. Je hebt altijd een vertraging ten opzichte van een gewoone staartmuis.
Voor de rest is het persoonlijk, je moet iig een muis hebben met een redelijke resolutie (800 dpi is in principe zat) maar vooral eentje die lekker in je hand ligt. Ik heb al een paar jaar een Microsoft () Wheelmouse en het ding bevalt me redelijk voor zover het games betreft.
Als laatste mijn advies: een Logitech Pilot Mouse. Is lekker snel, heel licht (ivm optillen - ja dat doe ik ook... echte goeie quakers tillen bij snelle moves hun muis op zodat de bal nog wat doordraait en zetten hem dan op het perfecte moment weer neer zodat de move sneller is dan bij normaal bewegen) en ligt bij de meeste mensen goed in de hand. Het is een redelijk goedkoop muisje, maar die andere muizen zijn alleen maar duurder doordat ze features hebben die je gewoon niet wilt als gamer (optisch, draadloos etc).
Mijn 2 eurocentjes
Verwijderd
[offtopic]Op dinsdag 23 oktober 2001 18:43 schreef MeKnowHow het volgende:
[..]
offtopic:
Wat is je CS nick en bij welke clan speel je?![]()
Mijn CS sensitivity is juist best wel hoog (11.2) en vind persoonlijk hoger beter spelen.
Mijn nick in cs is M3tal_Kool4 en een echte clan heb ik nog niet echt (ik val wel eens in voor wat wars) eerst goed worden en dan een goede clan
En mijn sensevity is volgens mij 2,9 of 3,9
(en ik heb een cfg van 1 member van clan [TRCC] en die heeft ook een lage sensivity
[offtopic]

Quote: "Maximum precision and performance
New optical sensor with 800 DPI - twice the speed, twice the accuracy
Tracks motion optically without a ball
Comfortable for right or left hand
Easily navigate the web
5-year guarantee"
Heb hiervoor de gewone optical gehad, deed het ook lekker, maar deze is net een stukkie lekkerder.
My software never has bugs, it just develops random features...
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
en dat is wat precies?? ik speel nu cs, ut, enz. met m'n draadloze muis... dat is vlgns mij een hele grote fout, ik hoor meerdere mensen zeggen (tijdens et spelen) dat ik een optische moet nemen.. vlgns mij moet in ieder geval die draadloze weg... ofnie??Op maandag 22 oktober 2001 21:26 schreef M3tal_kool4 het volgende:
:
Verwijderd
ja gooi die draadloze maar gewoon wegOp woensdag 24 oktober 2001 21:44 schreef Raz0r81 het volgende:
[..]
en dat is wat precies?? ik speel nu cs, ut, enz. met m'n draadloze muis... dat is vlgns mij een hele grote fout, ik hoor meerdere mensen zeggen (tijdens et spelen) dat ik een optische moet nemen.. vlgns mij moet in ieder geval die draadloze weg... ofnie??
En koop de logitech standaardmuis (geen optishe , geen draadloze GEWOON 1 met een balletje )met scrollwiel en download ps2 rate of (mouseware van logitech) en zet hem op 200 hz , dat is pas lekker in games
ik heb nu nog een gewoon muisje zoals jij hierboven beschrijftOp woensdag 24 oktober 2001 21:52 schreef M3tal_kool4 het volgende:
[..]
ja gooi die draadloze maar gewoon weg
En koop de logitech standaardmuis (geen optishe , geen draadloze GEWOON 1 met een balletje )met scrollwiel en download ps2 rate of (mouseware van logitech) en zet hem op 200 hz , dat is pas lekker in games
maar ik heb die nieuwe mouseware als eens gedownload en de ps2 rate op 200hz gezet maar met die mouseware werkt mijn scroll niet meer in q3
hoe kan ik dat oplossen?
Verwijderd
Maar iemand had het erover dat er een patch voor was , dat je scroll wel werkt.(ik weet niet waar te downloaden)
maar als je het niet kan vinden , uninstall dat dan en download dit ff :
http://www.bluesnews.com/files/misc/ps2mouserate.shtml
PS2 rate
suc6
Denk ut dus nie he, ga dan maar es ff de intellimouse explorer 3.0 proberen, zeg maar dag tegen alle nadelen van optische muizen dat heeft deze muis nietOp woensdag 24 oktober 2001 20:43 schreef M3tal_kool4 het volgende:
[..]
kijk hij begrijpt mij tenminste , en dat klopt ook een OPTISHE muis zuigt bij games , vind ik iniedergeval wel
Reageert uiters precies meede omdat de vorige explorer 1500 keer per seconde een shot van ze ondergrond neemt en deze doet dat 6000 keer. Werkt nu ook op vrijwel op alle ondergronden, en je kan m zo hart of zo heftig en snel heen en weer rouse als je wil maar de muis cursor gaat toch echt gewoon mee, en hij speelt uiterst precies in quake3, en ik kan t weten my rail skills are supreme
Ben dan dus ook een trotse eigenaar van een i.m.e 3.0 had hiervoor de eerste versie maar deze is echt extreem geil
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik kan goed gamen met mijn L. Optical MousemanOp dinsdag 23 oktober 2001 22:43 schreef GiMLi het volgende:
Ik zou iig geen optische muis kopen want die reageren niet goed bij snelle bewegingen. Wie weet brengt de dual optical van Logitech daar verbetering in (ik ben vandaag wezen zoeken in Utrecht maar hij was overal uitverkocht) maar ik zou gewoon voor een muis met een bal gaan.
Voor de rest is het persoonlijk, je moet iig een muis hebben met een redelijke resolutie (800 dpi is in principe zat) maar vooral eentje die lekker in je hand ligt. Ik heb al een paar jaar een Microsoft () Wheelmouse en het ding bevalt me redelijk voor zover het games betreft.
Mijn 2 eurocentjes
Bovendien kan je er een blokje metaal (naam ff kwijt) eruit schroeven waardoor de muis een stuk lichter wordt.
Ik heb het even geprobeert laatst en het is wel aardig voor gewone toepassingen.
Ik had er niet mee gegamed (doe ik veel te weinig > 56k6).
Verwijderd
Maar ik wil wel een ander misverstand uit de wereld helpen.
Een hoge sensitivity verhoogt juist de kans op RSI, in plaats van dat het het verminderd. Inderdaad hoef je minder te bewegen met je pols, da's alleen niet hetgene waar je rsi van krijgt. Zou vervelend zijn als je je niet mocht bewegen. RSI krijg je wel van krampachtige bewegingen.
Het probleem van een hoge sensitivity is dat je heel precies met bewegen, kortom, je houdt de muis heel krampachtig vast, omdat elke millimeter te veel scrollen, mis betekend. Met een lage sensitivity maakt dat niet zo veel uit, je moet toch veel bewegen. Je hoeft dus niet zo krampachtig te muizen.
Wil je de kans op (!) RSI verminderen, zorg dan dat je niet zo krampachtig zit, laat tijdens het gamen je schouder rusten (let er maar eens op, tijdens quake zit iedereen met aangespannen schouders!) en 'knijp' je muis niet fijn. Laat die hand rustig, maar beweeg gerust!
Op woensdag 24 oktober 2001 20:59 schreef SenZatioN het volgende:
Gewoon de Logitech Wheelmouse Optical 2 nemen, ziet eruit als een moderne kerstbal maar speelt perfecto.
[afbeelding]
Quote: "Maximum precision and performance
New optical sensor with 800 DPI - twice the speed, twice the accuracy
Tracks motion optically without a ball
Comfortable for right or left hand
Easily navigate the web
5-year guarantee"
Heb hiervoor de gewone optical gehad, deed het ook lekker, maar deze is net een stukkie lekkerder.
een optical met staartje vam microsoft?
of wachten op een dual optical?
hij moet wel een goede gevoeligheid hebben en geen rare bewegingen maken
hartstikke leuk voor dat geld en mooie verlichting zit er in die feller wordt als je hem beweegt.
hij is al te koop, hoewel ik hem nog niet in de pricewatch heb kunnen ontdekken
ik heb zelf een kut target wheel mouse
klote muis...
ja ik heb hem nu wel ontdekt. 105,-
Intellimouse Explorer 3.0 trust me die muis is echt goedOp vrijdag 26 oktober 2001 00:18 schreef mvtb het volgende:
dus wat kan ik het beste nemen ?
een optical met staartje vam microsoft?
of wachten op een dual optical?
hij moet wel een goede gevoeligheid hebben en geen rare bewegingen maken
zo niet dan eet ik me schoenen op
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Zekers, dit is een fijne muis ik gebruik hem ook alweer een jaartje en hij doet het nog perfect, wel zijn na 2 maanden de batterijen leeg, maar die heb je zo weer opgeladen!ik zou gewoon voor een logitech cordless mouseman wheel gaan
fototje [afbeelding]