Toon posts:

Golden Orb = gaaf

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb gister een topic geopend waarin ik hulp vroeg over mijn order van OC-shop.

Deze order is vanmorgen binnen gekomen en ik moet zeggen dat die ThermalTake Golden Orb zeker een hele mooie koeler is.. En hij doet het perfect ook nog!

Zo nog ff met de Arctic Silver thermal adhesive heatsinkjes plakken :)

Groetjes

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:21
? ziet er mooi uit ja. voor de rest zijn die orb's pruts coolers. waar heb je m opgezet?

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:58
Dat die orbs pruts coolers zijn is ook weer beetje boel overdreven reactie lijkt me. Als je niet wil overklokken en gewoon een beetje VOORZICHTIG die orb erop zet is het een prima cooler die er idd ook nog eens goed uit ziet.

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Lekker boeiend om daar nou een topic voor te openen.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:17
Op maandag 22 oktober 2001 12:28 schreef weareborg het volgende:
? ziet er mooi uit ja. voor de rest zijn die orb's pruts coolers. waar heb je m opgezet?
Voor AMD wel ja.. Voor intel maakt het niet zoveel uit.. (tenminste, da's m'n eigen ervaring.. Heb zo'n ding op m'n PIII zitten en werkt goed genoeg.. wordt niet warm en niet teveel herrie.. Dat kon ik van de oude superorb die ik vroeger had niet zeggen).

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 06:14

McBoom

Broem

Dat ze de andere Orbs niet dezelfde bevestiging gegeven hebben als de Golden Orb. Draaien en vast, lijkt me sterk dat je het dan nog voorelkaar krijgt een core te crushen. :) Maar ik heb ook een Gorb gehad. Leuke koeler, maar heb nu een Tt Straalmotor. >:) (m'n ouders worden er gek van. :) )

The ramblings of an idiot

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-02 15:44
Ik krijg morgen als het goed is mijn Orbje.
Kan niet wachten ;). Het is voor een Celeron 900 @ 1100/1200. Moet wel lukken denk ik aangezien Intel cpu's niet zo heet worden als die AMD ovens. Hijs erg stil heb ik gelezen.. nogal handig als je wilt slapen en je PC staat op je kamer.. en ja hij ziet er mooi uit en is relatief cheapo dus wel de beste keuze voor mij dacht ik zo :7

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Een beetje doelloze topic :o Als ie nou nog over een heel nieuw model ging ofzo, maar het gaat over een behoorlijk oude type koeler ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.