Het oneindige X 0
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verwijderd
Als je het toch voor de lol doet, is het ook leuk om zelf eens iets te bedenken, geeft voldoening.
Verwijderd
Verwijderd
Dat snap ik ook wel maar een klein beetje hulp kan toch geen kwaad> Maar jah als het teveel gevraagt heb dan mag het topic wel weer dichtOp maandag 22 oktober 2001 12:17 schreef Anchorman het volgende:
Begin eens om na te denken, gebruik je hersens dat helpt. Het is echt niet moeilijk of zo.
Als je het toch voor de lol doet, is het ook leuk om zelf eens iets te bedenken, geeft voldoening.
hoor sorry dan voor me vraag
Ik ga dan maar weer ff kijken wat de dikke van dalen over het woord "forum"zegt en die zegt
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| fo·rum het forum; de forums/fora 1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren samenstelling vredesforum 2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden 3 <geschiedenis> plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enzovoort voorbeeld + zelfstandig naamwoord iets voor het forum van de publieke opinie brengen in het openbaar bespreken |
Volgens mij zijn jullie een groep deskundigen en ik ben publiek dus jullie zouden me vragen kunenn beantwoorden !!
Dus een klein beetje hulp is mischien wle handig
Als je me alsnog willen help bedankt !!
Verwijderd
Bedankt voor je bericht Maar het gaat me niet echt om het forum maar het gaat me meer om het maken van zoiets toch bedankt !!Op maandag 22 oktober 2001 12:20 schreef MisterJava het volgende:
Als het je alleen gaat om een forum, dan kun je het beste het CGI forum Ultimate Bulletinboard downloaden. GoT draait daar nl ook op. Ik weet zo even niet waar je het kan vinden, maar volgens mij kun je het wel vinden als je ff zoekt met google ofzo...
Oeps weer het veerkde account dit bericht moest van wokker komen sorry !!
Goh, en ik maar denken dat ze TOPIX gebruikten.Op maandag 22 oktober 2001 12:20 schreef MisterJava het volgende:
Als het je alleen gaat om een forum, dan kun je het beste het CGI forum Ultimate Bulletinboard downloaden. GoT draait daar nl ook op.[...]
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Het oneindige X 0
ik kan je wel de database structuur van mijn forum (in ontwikkeling) geven, maar ik heb het ook allemaal zelf bedacht, dus kan jij dat ook wel. Met een beetje logisch nadenken kom je er echt wel.Op maandag 22 oktober 2001 12:23 schreef Mai het volgende:
En dan heb je nog meer om trots op te zijn ook!
Verder, die groep deskundigen uit het forum waar jij het over hebt... hebben veel dingen ook zelf bedacht, dus waarom zouden ze het voorzeggen voor jou?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Het gaat me echt niet om het voor zeggen ofzo hoor maar ik heb niet echt een idee van hoe je het beste de structuur kan maken !!Op maandag 22 oktober 2001 12:28 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ik kan je wel de database structuur van mijn forum (in ontwikkeling) geven, maar ik heb het ook allemaal zelf bedacht, dus kan jij dat ook wel. Met een beetje logisch nadenken kom je er echt wel.
En dan heb je nog meer om trots op te zijn ook!
Verder, die groep deskundigen uit het forum waar jij het over hebt... hebben veel dingen ook zelf bedacht, dus waarom zouden ze het voorzeggen voor jou?
Het oneindige X 0
simpel toch?Op maandag 22 oktober 2001 12:30 schreef Wokker het volgende:
[..]
Het gaat me echt niet om het voor zeggen ofzo hoor maar ik heb niet echt een idee van hoe je het beste de structuur kan maken !!
Je bedenkt eerst hoe je wil dat je forum eruit ziet... en dan ga je kijken welke DB tabellen daarbij moeten.
Desnoods pak je ff een papiertje en teken je daar je forum op uit.
Ik moet eerlijk bekennen, ikzelf heb ook meerder malen de databasestructuur moeten wijzigen om te komen waar ik nu ben
Foei, ik weet neet waar jij het laatste x aantal maanden hebt gezeten. Maar dit is Topix geprogrammeerd in php. Evenals FokzineOp maandag 22 oktober 2001 12:20 schreef MisterJava het volgende:
Als het je alleen gaat om een forum, dan kun je het beste het CGI forum Ultimate Bulletinboard downloaden. GoT draait daar nl ook op. Ik weet zo even niet waar je het kan vinden, maar volgens mij kun je het wel vinden als je ff zoekt met google ofzo...
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
wat denk je van de laaste jarenOp maandag 22 oktober 2001 13:01 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Foei, ik weet neet waar jij het laatste x aantal maanden hebt gezeten. Maar dit is Topix geprogrammeerd in php. Evenals Fokzine
Verwijderd
Dus ik vet blij met 'mijn' ontwerp
Verwijderd
Hier heb ik tenminste wat aan (behalve dan het misbruik van me orignele nick nameOp maandag 22 oktober 2001 13:04 schreef MisterJava het volgende:
Probeer eerst es uit te vinden hoe MySQL werkt in PHP. Gedaan ? Dan maak je gewoon een tabel met de naam van de topic en maak je er de kolommen FROM,MESSAGE en evt nog andere in. Dan bouw je er een mooie HTML omheen en klaar is Wopper
Ok ik ga er mee aan de gang en per gedeelte een andere database te bruiken !?!?
Op maandag 22 oktober 2001 13:04 schreef MisterJava het volgende:
Probeer eerst es uit te vinden hoe MySQL werkt in PHP. Gedaan ? Dan maak je gewoon een tabel met de naam van de topic en maak je er de kolommen FROM,MESSAGE en evt nog andere in. Dan bouw je er een mooie HTML omheen en klaar is Wopper
De laatste anderhalf jaar pas...Op maandag 22 oktober 2001 12:25 schreef dusty het volgende:
[..]
Goh, en ik maar denken dat ze TOPIX gebruikten.
Zoek eens hier en daar, dan vind je zat db-dumps.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()