Toon posts:

[cm] vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kheb weer wat gesearched en wat ideeën opgedaan hier geef ik weer 2 optie ik heb nl nog neit zo verstand van overdruk en onderdruk en ik vraag me af welke optie het beste koelt
optie1: http://members1.chello.nl/~d.j.noordhoek/optie1.gif
optie2: http://members1.chello.nl/~d.j.noordhoek/optie2.gif
misschien herken je deze adressen en denk die heb ik al gezien en denk je wat zeurt die gast :) maar dit zijn echt andere plaatjes :P
je mening is echt van belang want vandaag wil ik finally bezig

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:17

Tubby

or not to be

Maakt niets uit,
Doe gewoon wat het makkelijkst is :)
En dat is de oplossing waarbij de fan tegen het rubber aanzit.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Topicstarter
hmz het lijkt wel dat men alleen antwoord op rode topics

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nogal wanhopig :)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het nou niet es bij je opgekomen om het op beide manieren te proberen en met eigen ogen te zien wat het beste is? Wie zegt dat de mening van de gemiddelde tweaker harder telt dan je eigen verstand? Als ik nou tegen je zeg dat je _absoluut_ de eerste oplossing moet gebruiken, geloof je me dan zomaar?

Niet zo onzeker zijn, doe het nou maar gewoon zoals jij denkt dat het moet. En als de resultaten goed zijn kun je mooi iedereen hier de les lezen over over optimale koeling.
Als de resultaten niet goed zijn, gewoon verder klooien. Ja, zo simpel kan het leven zijn :)

I reject your reality, and substitute my own.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
owjah en mijn mening over onder-, over-, beneden- en bovendruk: niet aan beginnen, gewoon proberen het drukverschil tussen de binnen- en buitenkant zo laag mogelijk te houden

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
jah maar dan kan je zomaar je pc verkloten :) met casemodden kan je niet zo makkelijk ff testen of het anders kan dan hou je zon mooi gat over in je pc :)

Verwijderd

Topicstarter
ff me nieuwe pass en sig checken soz
Pagina: 1