Zijn dien niet meestaal in combinatie met een router?
Informaar wel ff bij je ISP om te kijken of ze met je modem werken. Verders ken ik allen maar software matige firewalls...
suc6
Informaar wel ff bij je ISP om te kijken of ze met je modem werken. Verders ken ik allen maar software matige firewalls...
suc6
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Verwijderd
Zover ik weet zijn hardwarematige-firewalls welke jij bedoeld eigenlijk gewoon routers met een lekker stukkie software (Linux/UNIX-based). Is dus eigenlijk niet meer dan een "compacte PC" met alleen de hoognodige software erop.
Correct me if I'm wrong....
Ja dat dacht ik dus ook so I won"t correct you...Op maandag 22 oktober 2001 12:16 schreef pret het volgende:
Zover ik weet zijn hardwarematige-firewalls welke jij bedoeld eigenlijk gewoon routers met een lekker stukkie software (Linux/UNIX-based). Is dus eigenlijk niet meer dan een "compacte PC" met alleen de hoognodige software erop.
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Kijk bijv. eens op http://www.checkpoint.comOp maandag 22 oktober 2001 11:47 schreef LpH het volgende:
Wie weet waar ik hardware matige firewalls kan vinden of enkele merken???
Is een erg goede prof. firewall welke veel in het bedrijfsleven wordt gebruikt.
Checkpoint FireWall-1 is er 1, Nokia maakt doosjes op basis de software van deze heren.
Euhm...
Watchguard maakt "mickey mouse" achtige firewalls die er uit zien als een hubje...
Euhm...
Watchguard maakt "mickey mouse" achtige firewalls die er uit zien als een hubje...
Verwijderd
3com - officeconnect FW (evt. + dmz)
Radguard
SonicWall
WatchGuard
Netscreen
En indeed, bijna alle kastjes zijn een linux
doosje met web-interface...
Radguard
SonicWall
WatchGuard
Netscreen