Euh,
Ik neem aan dat je met VOB-files de MPEG2-streams van DVDs bedoelt?
Antwoord: deze zijn ERRUG schaars, omdat ze nogal groot zijn (understatement).
ja dus als je dvd's r:opt dat je dan van die vob-files krigjt.. zulke filesOp maandag 22 oktober 2001 11:48 schreef GraveR het volgende:
Euh,
Verwijderd
Als je plezier hebt in het dl'en van veel gig's leef je uit, maar ik denk dat je avi's bedoelt (lees divx).
zijn vob files echt zo groot??Op maandag 22 oktober 2001 11:49 schreef Griebus het volgende:
Als je plezier hebt in het dl'en van veel gig's leef je uit, maar ik denk dat je avi's bedoelt (lees divx).
Aan een kwartiertje video ben je zo 300 á 400 MB kwijt...Op maandag 22 oktober 2001 11:52 schreef Does het volgende:
[..]
zijn vob files echt zo groot??
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
ja en nu weer antwoord op dr vraag..Op maandag 22 oktober 2001 11:54 schreef Flotter het volgende:
[..]
Aan een kwartiertje video ben je zo 300 á 400 MB kwijt...
is er iets waar die te halen zijn...
Antwoord is al gegeven.... in de videotheek of bij de video winkel..Op maandag 22 oktober 2001 11:57 schreef Does het volgende:
[..]
ja en nu weer antwoord op dr vraag..
Als er hier iemand is die het weet, mag diegene het toch niet zeggen. Ik denk niet dat er veel vob-files zijn zonder auteursrechten. Lees de faq.Op maandag 22 oktober 2001 11:57 schreef Does het volgende:
Siditamentis astuentis pactum.
Dat antwoord voel je gewoon aankomen 
Die dingen zijn idd
1) Veeel te groot
2) Illegaal
Die dingen zijn idd
1) Veeel te groot
2) Illegaal
D'r zijn wel een aantal Dolby Digital en THX trailers te downloaden, zoek gewoon ff met Google naar VOB trailers.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Beetje beschaafder mag ook wel he!Op maandag 22 oktober 2001 11:57 schreef Does het volgende:
[..]
VOBs van een DVD film zul je nergens tegenkomen omdat een DVD zo 4 GB is, terwijl een divxje maar 650 MB daarvan kan zijn.
Wil je perse vobs hebben, dan moet je ff een DVDtje lenen, huren of kopen en daarmee aan de slag.
Verwijderd
ik heb hier 4 demo files van 30 meg per stuk, maar ik weet niet meer waar ze vandaan komen, ze zijn iig volkomen legaal! en relaxt geluidje, DD5.1
Verwijderd
Tuurlijk zijn die er wel!. Sommige mensen nemen geen genoegen met divx of willen films persee met hun externe DVD speler afspelen. Daarvoor heb je dan als het ware miniDVD's , die komen compleet met menu etc. Vaak 2 of 3 cd's per DVD film maar dan heb je ook met AC3 geluid. Er zijn heus wel een aantal adressen waar je ze weg kunt halen.Op maandag 22 oktober 2001 15:45 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Beetje beschaafder mag ook wel he!
VOBs van een DVD film zul je nergens tegenkomen omdat een DVD zo 4 GB is, terwijl een divxje maar 650 MB daarvan kan zijn.
Wil je perse vobs hebben, dan moet je ff een DVDtje lenen, huren of kopen en daarmee aan de slag.
Verwijderd
niet moeilijk doen, kwaliteit is nog steeds zeer lekker en het geluid blijft ac3, roelt dus!!!!Op maandag 22 oktober 2001 16:01 schreef _Diederik het volgende:
Maar dat zijn geen VOB files
Verwijderd
Die dingen zijn gewoon echt kut!
1)Ze zijn super groot!
2)Je kan ze niet eens fatsoenlijk omzetten naar een ander formaat!
1)Ze zijn super groot!
2)Je kan ze niet eens fatsoenlijk omzetten naar een ander formaat!
excuus maar neem het nu niet zo nauw maar ok.. nergens te vinden dus.. althans legaalOp maandag 22 oktober 2001 15:45 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Beetje beschaafder mag ook wel he!
ennuh de fag de fag.. die ken ik van binnen en buiten..
was vroeger TWEETY maar ik kan me paswoord niet meer vinden..
is jammer...
VOB files kun je van DVD's af halen, en zoals je weet is een DVD te groot om via Internet over te pompen. En als ze te vinden zijn, dan kun je ze best zelf vinden als je een klein beetje zoekt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()