-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Verwijderd
Doe een search op:
Barracuda IV
IBM
en kijk welke en procentueel het meeste positieve reacties krijgt. Die zou ik nemen
Barracuda IV
IBM
en kijk welke en procentueel het meeste positieve reacties krijgt. Die zou ik nemen
Verwijderd
Ze zijn allebei lekker stil (barracuda IV heeft vloeistoflagers
).
De IBM 60GXP is iets sneller, dusss....
De IBM 60GXP is iets sneller, dusss....
Verwijderd
Heb zelf slechte ervaringen met IBM (30GB 75GXP series) en heb veel goede verhalen over de (erg stille) Seagate gehoord, heb er net zelf twee besteld bij Gistron.
Suc6 ermee
Suc6 ermee
Vloeistoflagers?
Das een 3 of 4 jaar oude uitvinding van IBM, dus ik neem aan dat IBM het ook gebruikt.
Das een 3 of 4 jaar oude uitvinding van IBM, dus ik neem aan dat IBM het ook gebruikt.
Barracuda roeleert, heb nu 3 van deze schijven (2x30 1x60) en ze draaien super goed.
vooral de Barracuda IV van 60 gig is een zeer toffe drive
Is die veel anders dan de 30 gigOp maandag 22 oktober 2001 13:30 schreef terw_dan het volgende:
Barracuda roeleert, heb nu 3 van deze schijven (2x30 1x60) en ze draaien super goed.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Neem nooit zomaar iets aanOp maandag 22 oktober 2001 13:17 schreef _JGC_ het volgende:
Vloeistoflagers?
Ik GOK dat de IBM 15.000-RPM SCSI HDD vloestoflagers heeft
Zeker weten is eerst 'research plegen'
Pagina: 1