Toon posts:

domein registreren, waar/voorwaarden...

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
mijn vrouw is freelance fotografe en wil graag een homepage...
nu lijkt mij het adres zonder fratsen het mooist. waar claim ik dit? wat kost dat? wat is een goedkoper alternatief zonder dat er home/visit/123 e.d. bij moet (als het echt gemakkelijk en kort is is het ok)?
hoe benader je vervolgens deze pagina om te bewerken, via wizard internet publicaties?
diverse vragen dus, en ik weet niet of eens of dit het juiste forum is, ik wacht wel af...:)
alvast dank, dries

Verwijderd

Hoi,

je kunt es kijken op www.yourname.com

Daar kun je vrij goedkoop je site laten hosten.

Ik raad het niet aan om naar www.ladot.com te gaan aangezien die hosting veel problemen op levert.

vr gr

Gerbrand Hut
GSMHut.nl

Verwijderd

Topicstarter
yourname.come "kan server niet vinden" da's een goed begin...
dries :'(

• Raser
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 11:56 schreef www.gsmhut.nl het volgende:

Ik raad het niet aan om naar www.ladot.com te gaan aangezien die hosting veel problemen op levert.
Heb je daar ook een goede reden voor, ik zit zelf al bijna 2 jaar bij ladot (voorheen freehosting) en ik heb nog nooit ergens problemen mee gehad, snelle verbinding ernaartoe en mail server ligt er nooit uit.

[edit]
Waarom zit je zelf dan nog bij ladot als de hosting daar zo slecht is?
[edit]

Om toch even op de eerste vraag door te gaan. Het ligt er maar net aan wat je precies wilt, Je kan je internet pagina ergens op een gratis provider zetten en er dan een gratis link naar aanmaken. Dan kan je bijvoorbeeld [url="htp://fly.to/fotografie"]htp://fly.to/fotografie[/url] nemen. dit soort adressen kan je gratis aanvragen bij www.v3.com

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:38

Hoicks

Techno!

Bij Ladot had ik het probleem dat de ftp server nooit bereikbaar was |:( fijn als je je site online wilt gooien.

Ik heb nu bij www.perfecthosting.nl een domein aangevraagd. 't is niet zo duur en hun service is uitmuntend. "t ligt er dus maar net aan wat je er voor over hebt.

Sux6 ermee. 't zoeken naar een goed(koop)e hostingprovider is een moeilijke zaak.