Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik ook wille!!!!!Op maandag 22 oktober 2001 11:43 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Ik heb lekker al ADSL
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
vorige week -----> 3/7 !!!!
PARTY !!
Huh? Hoe bedoel jeOp maandag 22 oktober 2001 11:52 schreef DJ-FreSh het volgende:
Na 6 maanden 2/7
vorige week -----> 3/7 !!!!
PARTY !!
Verwijderd
Mooi zo,.. weer minder inkomsten voor die luiOp maandag 22 oktober 2001 15:10 schreef tonyy het volgende:
Nog even een paar daagjes wachten totdat de postbode m'n doe-het-zelf-pakket komt brengen en dan geen Casema/Wanadoo meer. Eindelijk van die lui af.
Ik had trouwens wel verw8 dat hier meer mensen zouden reageren.
Of niemand heeft hier casema of de meeste zijn er tevreden mee,.. lijkt me niet
Beter als adsl
Casema Premium roelt!
Verwijderd
Ik heb Casema Premium (COM21)
Casema ruleZ
Ik heb hier in Bodegraven bijna ADSL via XS4All (status 3/7). Helaas ging Cistron hier niet door, Bodegraven stond namelijk op de initiële planning voor het eerste kwartaal van 2000
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Casema heb ik al opgezegt, alleen nog steeds geen bevestiging van gehad! Ga die brief nog maar eens sturen, ben blij dat ik er dan eindelijk van af ben. Casema
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Je betaalt bij Casema per automatische incasso en je betaalt geloof ik vooruit. Je hebt tevens een opzegtermijn van 1 maand. Het beste is dus als je bij de bank de automatische incasso van Casema laat vervallen, zodat je in ieder geval niet meer hoeft te betalen. Als Casema dan geen goede administratie heeft is dat fijn hun probleem, jou kost het in ieder geval geen geld meer.Op maandag 22 oktober 2001 19:40 schreef supershoe het volgende:
Casema heb ik al opgezegt, alleen nog steeds geen bevestiging van gehad! Ga die brief nog maar eens sturen, ben blij dat ik er dan eindelijk van af ben. Casema
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Maar gelukkig krijg ik deze week mijn mxstream doe het zelf pakket.
En dan kan ik eindelijk eens fatsoenlijk internetten!
De groeten Wanadoo. Ik zal je niet missen.
vorige week 3/7 (status van aanvraag bij XS4all)
gister 5/7 !!
krijg de doos vandaag of morgen in huis !!
weet iemand hoe je je wanadoo/casema abbo opzegt? en wat doe je met die modem?? ken een aantal mensen die hem nog gewoon thuis hebben liggen.... Zou wel mooi zijn als ik hem kan houden want 'k heb zat wanadoo/casema accounts liggen
Verwijderd
En dan krijg je netjes een envelop en een brief thuisgestuurd waarin staat hoe je je modem terug moet sturen. Dat vind ik dan wel weer netjes.
Hehe, deze week komt mijn mxstream pakketje binnen...
http://www.casema.nl/service/docs_service/11.5.1/Opzeggingsformulier.pdf Kan je een formulier vinden.
Wat ga ik nou onder: "Reden opzegging:" invullen?
"Eindelijk een echte provider gevonden" ?
"Eindelijk ADSL (55 kb, daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen!" ?
"Heb afgelopen week met adsl al meer gb gedownload als met jullie de afgelopen anderhalf jaar"
Betere ideeen ?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
EN GROOT NIEUWS!
Ik heb te horen gekregen dat de monteur voor Demon DSL op 1 november langskomt!
dus ff me sig aanpassen
Verder aan de mensen die Casema verlaten: CONGRATZZZZ!!
Wie nog meer
Verwijderd
Krijg nu 2 maanden na dato een dreigbrief van die etters die zichzelf een internet provider noemen : Als u uw modem niet binnen 5 werkdagen inlevert, schrijven wij 500 gulden van uw rekening af. Dit komt overeen met de waarde van het modem.
Op dat moment dacht ik, sjonge tis echt weer een kneuzenzooitje daaro. Ik bellen met het gratis nummer van casema, na ongeveer 20 keer uit het keuzemenu te zijn gegooit, eindelijk een vrouwtje aan de telefoon die bij klachten tv dingussen hoort. Toen heb ik ook gelijk gezegd, regel dit of anders...Ze heeft het netjes geregeld, althans die indruk ga ze me net aan de telefoon. Maar als ze (lees kneusema) zo dom zijn om straks toch die 500 piek afschrijven, dan zijn ze nog niet van me af.
Waarom nou altijd dat gekloot met casema, ik heb er (na drie jaar gebruiker) nog nooit positief commentaar over gehoord.
Dat wilde ik ff kwijt over die
Verwijderd
Grmbl, opknappen moet je ze!Op woensdag 24 oktober 2001 16:49 schreef Loeki het volgende:
nadat ik 2 maanden geleden eindelijke adsl heb gekregen, heb ik ook gelijk op dat moment schriftelijk mijn casema opgezegd. Ging allemaal perfect, ze stuurden me een brief dat ze het hadden vervangen, ze stuurden me een brief dat ik mijn modem moest afleveren bij de PTT gratis en voor niets, allemaal goed geregeld, JA DENK JE.
Krijg nu 2 maanden na dato een dreigbrief van die etters die zichzelf een internet provider noemen : Als u uw modem niet binnen 5 werkdagen inlevert, schrijven wij 500 gulden van uw rekening af. Dit komt overeen met de waarde van het modem.
Op dat moment dacht ik, sjonge tis echt weer een kneuzenzooitje daaro. Ik bellen met het gratis nummer van casema, na ongeveer 20 keer uit het keuzemenu te zijn gegooit, eindelijk een vrouwtje aan de telefoon die bij klachten tv dingussen hoort. Toen heb ik ook gelijk gezegd, regel dit of anders...Ze heeft het netjes geregeld, althans die indruk ga ze me net aan de telefoon. Maar als ze (lees kneusema) zo dom zijn om straks toch die 500 piek afschrijven, dan zijn ze nog niet van me af.
Waarom nou altijd dat gekloot met casema, ik heb er (na drie jaar gebruiker) nog nooit positief commentaar over gehoord.
Dat wilde ik ff kwijt over diecasema
En nu je kabelmodem terugsturen in de Mxstream-doos...Op dinsdag 23 oktober 2001 15:10 schreef OdinZero het volgende:
Hehe, deze week komt mijn mxstream pakketje binnen...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
b) uploaden gaat twee keer zo snel
c)je hebt een betere ping
d) als je de basic neemt dan weet je al wat je krijgt, namelijk max 8kb. Je betaalt er dus minder voor. Wil je meer, dan zal je meer moeten dokken, simpel.
Sneller! 70 kB/sOp woensdag 24 oktober 2001 20:23 schreef Fung het volgende:
a) casema broadband Premium gaat met downloaden even snel als ADSL
(ik neem aan dat je met 'ADSL' Mxstream Basic bedoeld? ADSL kan tot 8 Mbit!)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ben echt heel tevreden over ADSL en ik ben blij dat ik Casema nooit meer hoef te gebruiken..
Ik had basic abbonnement, misschien dat de premium wel goed is.
Eehm... in Utrecht haalden Casema-gebruikers regelmatig niet meer dan 100 bytes per seconde, terwijl Casema het in het begin zelfs over 'sneller dan ISDN' had.Op woensdag 24 oktober 2001 20:23 schreef Fung het volgende:
d) als je de basic neemt dan weet je al wat je krijgt, namelijk max 8kb.
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Ik heb nu adsl fast bij xs4all. 115k/s is de normaalste zaak van de wereld. Tja, en dit wilde ik ff kwijt.
En daar betaal je dan ook 110 piek meer voor (per maand)!Op woensdag 24 oktober 2001 22:53 schreef Loeki het volgende:
uhm...wil nog ff wat kwijt. Casema Basic, inderdaad in de theorie 8kb/s, maar in de praktijk...JANK...gemiddeld 2 to 4 k/s en 's nachts, als een simpele ziel behoort te slapen en de diehard man gaat downloaden wel 7kb/s.
Ik heb nu adsl fast bij xs4all. 115k/s is de normaalste zaak van de wereld. Tja, en dit wilde ik ff kwijt.
Nou, maar dan heb je wel een beter prijs/snelheid ratioOp woensdag 24 oktober 2001 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
En daar betaal je dan ook 110 piek meer voor (per maand)!
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Enfin, ADSL rules. En ik denk dat er velen mij gelijk zullen geven. Dank u.
f 1750,- telefoonkosten per MAAND?? Dan vielen mijn 300 piek nogwel mee dus!Op woensdag 24 oktober 2001 23:05 schreef bramvrzt het volgende:
[..]
Nou, maar dan heb je wel een beter prijs/snelheid ratioBovendien, die fl. 175,- dat is vergeleken met de telefoonkosten die we vroeger allemaal betaalden natuurlijk niks. Tenminste, bij mij is het maar één tiende.
Loeki:
Tuurlijk is het Basic (met demos modem) abbo van Casema niet echt je-van-het. Daarom hebben ze nu Com21-modems met heel behoorlijke abonnementen. Ik wilde dus alleen duidelijk maken dat Casema inmiddels meer aanbied dan het oude, verafschuwde serieele-kabel-modem abbo! Is Com21 bij jou niet beschikbaar, dan lijkt me (als fanatieke internetter) de overstap naar mxstream niet meer dan logisch natuurlijk.
Nou gebiedt de eerlijkheid mij te vertellen dat ik de fl. 1800,- per maand maar 3 keer heb gehaald, maar het gemiddelde zat zeker tegen de fl. 1000,- per maand aan.f 1750,- telefoonkosten per MAAND?? Dan vielen mijn 300 piek nogwel mee dus!
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
maar die kosten van gem. 1000 per maand, da's niet leuk
Verwijderd
als ik het zo hoor ben ik een van de weinig die tevreden is over de prijs/kwaliteit
Ik haal hier overdag 6-7kb/s en snacht 9-10 niet slecht voor 65,- in de maand ik denk dat heel wat dialuppers jaloers zullen zijn
dial-uppers? bestaan die nog dan? Ik heb altijd gedacht dat iedereen in Nederland allang ADSL had behalve ik...Op donderdag 25 oktober 2001 00:04 schreef nexT het volgende:
mwah
als ik het zo hoor ben ik een van de weinig die tevreden is over de prijs/kwaliteit
Ik haal hier overdag 6-7kb/s en snacht 9-10 niet slecht voor 65,- in de maand ik denk dat heel wat dialuppers jaloers zullen zijn
preciesOp donderdag 25 oktober 2001 00:04 schreef nexT het volgende:
mwah
Ik heb nu casema en ik wil wel is weten of je nou echt een groot verschil merkt als je overstapt van casema naar ADSL (512/128).
Ik denk het wel
Ben jij ook cazzzema gebruiker dan?Op vrijdag 26 oktober 2001 10:05 schreef Heineken het volgende:
* Heineken gaat ook over op MXstream