Wie is er bijna EX-casema gebruiker? ;) >:)

Pagina: 1
Acties:

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
(jarig!)
Ik wel iig (zie sig).

Nu overal ADSL steeds meer beschikbaar wordt hoop ik dat casema(/wanadoo) het moelijk krijgt omdat iedereen overstapt op ADSL.

Met ADSL krijg je tenminste WEL waar voor je geld en met casema gewoon simpelweg NIET.

Het mag dus duidelijk zijn, ik stap op! De mazzel met je brakke 4 kB/sec!

Wie nog meer? :7

P.s. Dit draadje is al oud.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 11:41 schreef DEM0N het volgende:

Dit draadje is al oud.
Ik heb lekker al ADSL :+

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
(jarig!)
Op maandag 22 oktober 2001 11:43 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Ik heb lekker al ADSL :+
Ik ook wille!!!!!

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Na 6 maanden 2/7

vorige week -----> 3/7 !!!!

PARTY !!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
(jarig!)
Op maandag 22 oktober 2001 11:52 schreef DJ-FreSh het volgende:
Na 6 maanden 2/7

vorige week -----> 3/7 !!!!

PARTY !!
Huh? Hoe bedoel je :?

Verwijderd

Nog even een paar daagjes wachten totdat de postbode m'n doe-het-zelf-pakket komt brengen en dan geen Casema/Wanadoo meer. Eindelijk van die lui af.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
(jarig!)
Op maandag 22 oktober 2001 15:10 schreef tonyy het volgende:
Nog even een paar daagjes wachten totdat de postbode m'n doe-het-zelf-pakket komt brengen en dan geen Casema/Wanadoo meer. Eindelijk van die lui af.
Mooi zo,.. weer minder inkomsten voor die lui >:)

Ik had trouwens wel verw8 dat hier meer mensen zouden reageren.

Of niemand heeft hier casema of de meeste zijn er tevreden mee,.. lijkt me niet

:?

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:35
Ik heb casema en het roeleert zwaar nu.

Beter als adsl

Casema Premium roelt!

Verwijderd

Casema is perfect! goede service. Ik woon in Zeist en daar heb ik gemiddeld 100k /sec

Ik heb Casema Premium (COM21)

Casema ruleZ 8-)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

* intoxicated meldt zich!

Ik heb hier in Bodegraven bijna ADSL via XS4All (status 3/7). Helaas ging Cistron hier niet door, Bodegraven stond namelijk op de initiële planning voor het eerste kwartaal van 2000 :( KPN heeft het sinds januari 2001 wel 7 keer uitgesteld, maar nu staat de DSLAM er toch echt! :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• supershoe
  • Niet online
ik ook 3/7, ze hebben nog 4 dagen ofzo om de status naar 4/7 of verder te brengen.

Casema heb ik al opgezegt, alleen nog steeds geen bevestiging van gehad! Ga die brief nog maar eens sturen, ben blij dat ik er dan eindelijk van af ben. Casema :(

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op maandag 22 oktober 2001 19:40 schreef supershoe het volgende:
Casema heb ik al opgezegt, alleen nog steeds geen bevestiging van gehad! Ga die brief nog maar eens sturen, ben blij dat ik er dan eindelijk van af ben. Casema :(
Je betaalt bij Casema per automatische incasso en je betaalt geloof ik vooruit. Je hebt tevens een opzegtermijn van 1 maand. Het beste is dus als je bij de bank de automatische incasso van Casema laat vervallen, zodat je in ieder geval niet meer hoeft te betalen. Als Casema dan geen goede administratie heeft is dat fijn hun probleem, jou kost het in ieder geval geen geld meer.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• vandenberg
  • Laatst online: 04-03-2016
Ik heb sinds een paar weken Mxstream, mijn Cable Wanadoo-abbo loopt binnenkort af. Premium heb ik maar niet gewaagd, bovendien vind ik een eigen IP-adres ook wel aardig.

Systeem

Verwijderd

Ik heb ook (nog) Wanadoo. En dan de Broadband BASIC versie. Broadband! Ha! Als ik 6 Kb haalde sprong ik een gat in de lucht. :'(

Maar gelukkig krijg ik deze week mijn mxstream doe het zelf pakket. >:)
En dan kan ik eindelijk eens fatsoenlijk internetten!

De groeten Wanadoo. Ik zal je niet missen.
:P

• DJ-FreSh
moooi!!!

vorige week 3/7 (status van aanvraag bij XS4all)

gister 5/7 !!

krijg de doos vandaag of morgen in huis !!

weet iemand hoe je je wanadoo/casema abbo opzegt? en wat doe je met die modem?? ken een aantal mensen die hem nog gewoon thuis hebben liggen.... Zou wel mooi zijn als ik hem kan houden want 'k heb zat wanadoo/casema accounts liggen >:) >:) >:)

Verwijderd

Ik geloof dat je via de website of via de telefoon (ik heb geen idee welk nummer da is :?) een brief kunt printen/opgestuurd kunt krijgen (je kunt natuurlijk ook zelf een brief sturen, weet alleen niet welk adres)

En dan krijg je netjes een envelop en een brief thuisgestuurd waarin staat hoe je je modem terug moet sturen. Dat vind ik dan wel weer netjes.

Hehe, deze week komt mijn mxstream pakketje binnen... :9~

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:29

Martijn02

/* No Comment */

op:
http://www.casema.nl/service/docs_service/11.5.1/Opzeggingsformulier.pdf Kan je een formulier vinden.

Wat ga ik nou onder: "Reden opzegging:" invullen?

"Eindelijk een echte provider gevonden" ?

"Eindelijk ADSL (55 kb, daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen!" ?

"Heb afgelopen week met adsl al meer gb gedownload als met jullie de afgelopen anderhalf jaar"

Betere ideeen ?

• -Stef-
  • Laatst online: 16-08 18:48

-Stef-

Slainthe!

Ik ben ook Casema-slachtoffer. Heb daar 2,5 jaar kabel gehad. Ik heb nu sinds januari dit jaar Mxstream van XS4ALL en hen nog maar 2 (landelijke) storingen meegemaakt. Voor mijn toepassingen is het Basic abonnement dat ik heb genoeg. Ik draai geen server dus up is voor mij niet zo belangrijk. Down van 52 KB/s is ook toereikend voor mij. Heb hier 4 XP versies liggen die in allen 1 keer binnen waren dus da's prima. :) Voor mij NOOIT meer de Casemaffia. Ook al i Premium sneller dan wat ik nu heb. Een provider is meer dan snelheid alleen. Ja ook ik was slachtoffer van het 500 piek dreigement terwijl ik alles conform de regels had opgestuurd. Ik heb ze vervolgens dagelijk voor 5 dagen bestookt met faxen van mijn retourbewijs (zo'n 10 per keer). Het heeft gebaat want ik heb er vervolgens nooit meer iets over gehoord. :)

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:23
Hehe, nog 2 maandjes...dan verhuis ik naar @home-gebied Ik heb nu al zin om dat demos modem door een casemaraam te keilen.....

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:15
Mensen die denken dat Casema Premium roelt denk nog niet goed na..Je hebt nog steeds dat geweldige datalimiet van wel 4Gb downstream (zozo ;) ) en 1,33Gb upstream. m.a.w. dat schiet dus ook niet op! Nee ADSL roelt hard! :P

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
(jarig!)
ADSL roelt zeker.

EN GROOT NIEUWS!

Ik heb te horen gekregen dat de monteur voor Demon DSL op 1 november langskomt!

dus ff me sig aanpassen >:)

Verder aan de mensen die Casema verlaten: CONGRATZZZZ!!

Wie nog meer :?

Verwijderd

nadat ik 2 maanden geleden eindelijke adsl heb gekregen, heb ik ook gelijk op dat moment schriftelijk mijn casema opgezegd. Ging allemaal perfect, ze stuurden me een brief dat ze het hadden vervangen, ze stuurden me een brief dat ik mijn modem moest afleveren bij de PTT gratis en voor niets, allemaal goed geregeld, JA DENK JE.
Krijg nu 2 maanden na dato een dreigbrief van die etters die zichzelf een internet provider noemen : Als u uw modem niet binnen 5 werkdagen inlevert, schrijven wij 500 gulden van uw rekening af. Dit komt overeen met de waarde van het modem.
Op dat moment dacht ik, sjonge tis echt weer een kneuzenzooitje daaro. Ik bellen met het gratis nummer van casema, na ongeveer 20 keer uit het keuzemenu te zijn gegooit, eindelijk een vrouwtje aan de telefoon die bij klachten tv dingussen hoort. Toen heb ik ook gelijk gezegd, regel dit of anders...Ze heeft het netjes geregeld, althans die indruk ga ze me net aan de telefoon. Maar als ze (lees kneusema) zo dom zijn om straks toch die 500 piek afschrijven, dan zijn ze nog niet van me af.
Waarom nou altijd dat gekloot met casema, ik heb er (na drie jaar gebruiker) nog nooit positief commentaar over gehoord.
Dat wilde ik ff kwijt over die :r casema

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 16:49 schreef Loeki het volgende:
nadat ik 2 maanden geleden eindelijke adsl heb gekregen, heb ik ook gelijk op dat moment schriftelijk mijn casema opgezegd. Ging allemaal perfect, ze stuurden me een brief dat ze het hadden vervangen, ze stuurden me een brief dat ik mijn modem moest afleveren bij de PTT gratis en voor niets, allemaal goed geregeld, JA DENK JE.
Krijg nu 2 maanden na dato een dreigbrief van die etters die zichzelf een internet provider noemen : Als u uw modem niet binnen 5 werkdagen inlevert, schrijven wij 500 gulden van uw rekening af. Dit komt overeen met de waarde van het modem.
Op dat moment dacht ik, sjonge tis echt weer een kneuzenzooitje daaro. Ik bellen met het gratis nummer van casema, na ongeveer 20 keer uit het keuzemenu te zijn gegooit, eindelijk een vrouwtje aan de telefoon die bij klachten tv dingussen hoort. Toen heb ik ook gelijk gezegd, regel dit of anders...Ze heeft het netjes geregeld, althans die indruk ga ze me net aan de telefoon. Maar als ze (lees kneusema) zo dom zijn om straks toch die 500 piek afschrijven, dan zijn ze nog niet van me af.
Waarom nou altijd dat gekloot met casema, ik heb er (na drie jaar gebruiker) nog nooit positief commentaar over gehoord.
Dat wilde ik ff kwijt over die :r casema
Grmbl, opknappen moet je ze! :(

• vandenberg
  • Laatst online: 04-03-2016
Op dinsdag 23 oktober 2001 15:10 schreef OdinZero het volgende:
Hehe, deze week komt mijn mxstream pakketje binnen... :9~
En nu je kabelmodem terugsturen in de Mxstream-doos... >:) .

Systeem

Verwijderd

Met een briefje erbij : Bedankt voor de gigantische goede diensten en service, ik ben overgestapt naar een meer betrouwbare en een snellere provider. Mijn excuses voor jullie ongemak. *NOT*

Verwijderd

Ik ben 3 jaar gebruiker geweest van de fantastische kabeldiensten van Crashema en na mijn verhuizing kon ik gelukkig overschakelen naar @home, ik wist niet wat ik zag, hoger dan 2 kb/s bestond ook nog... :D

Verwijderd

ADSL rullez gewoon :9~
alleen jammer dat KPN zo knijpt :(
stelletje knijpers ;(

Verwijderd

a) casema broadband Premium gaat met downloaden even snel als ADSL
b) uploaden gaat twee keer zo snel
c)je hebt een betere ping
d) als je de basic neemt dan weet je al wat je krijgt, namelijk max 8kb. Je betaalt er dus minder voor. Wil je meer, dan zal je meer moeten dokken, simpel.

• Tourniquet
  • Nu online

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 24 oktober 2001 20:23 schreef Fung het volgende:
a) casema broadband Premium gaat met downloaden even snel als ADSL
Sneller! 70 kB/s >:)

(ik neem aan dat je met 'ADSL' Mxstream Basic bedoeld? ADSL kan tot 8 Mbit!)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 22:29
Ik heb nu ook ADSL en Casema :r is vanaf 1 november opgezegd!
Ben echt heel tevreden over ADSL en ik ben blij dat ik Casema nooit meer hoef te gebruiken..

Ik had basic abbonnement, misschien dat de premium wel goed is.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op woensdag 24 oktober 2001 20:23 schreef Fung het volgende:
d) als je de basic neemt dan weet je al wat je krijgt, namelijk max 8kb.
Eehm... in Utrecht haalden Casema-gebruikers regelmatig niet meer dan 100 bytes per seconde, terwijl Casema het in het begin zelfs over 'sneller dan ISDN' had.

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

uhm...wil nog ff wat kwijt. Casema Basic, inderdaad in de theorie 8kb/s, maar in de praktijk...JANK...gemiddeld 2 to 4 k/s en 's nachts, als een simpele ziel behoort te slapen en de diehard man gaat downloaden wel 7kb/s.
Ik heb nu adsl fast bij xs4all. 115k/s is de normaalste zaak van de wereld. Tja, en dit wilde ik ff kwijt.

• Tourniquet
  • Nu online

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 24 oktober 2001 22:53 schreef Loeki het volgende:
uhm...wil nog ff wat kwijt. Casema Basic, inderdaad in de theorie 8kb/s, maar in de praktijk...JANK...gemiddeld 2 to 4 k/s en 's nachts, als een simpele ziel behoort te slapen en de diehard man gaat downloaden wel 7kb/s.
Ik heb nu adsl fast bij xs4all. 115k/s is de normaalste zaak van de wereld. Tja, en dit wilde ik ff kwijt.
En daar betaal je dan ook 110 piek meer voor (per maand)!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Op woensdag 24 oktober 2001 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
En daar betaal je dan ook 110 piek meer voor (per maand)!
Nou, maar dan heb je wel een beter prijs/snelheid ratio >:) Bovendien, die fl. 175,- dat is vergeleken met de telefoonkosten die we vroeger allemaal betaalden natuurlijk niks. Tenminste, bij mij is het maar één tiende.

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

indeed, je betaald wel per maand 175 piek, dat is veel jah, voor een normale user. Maar als ik terugkijk in de tijd, naar mijn telefoonrekening toen nog, 600 piek per 2 maanden was normaal. Dat nog wel met ISDN. Dan is het pas intressant, die 175.
Enfin, ADSL rules. En ik denk dat er velen mij gelijk zullen geven. Dank u.

• Tourniquet
  • Nu online

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 24 oktober 2001 23:05 schreef bramvrzt het volgende:

[..]

Nou, maar dan heb je wel een beter prijs/snelheid ratio >:) Bovendien, die fl. 175,- dat is vergeleken met de telefoonkosten die we vroeger allemaal betaalden natuurlijk niks. Tenminste, bij mij is het maar één tiende.
f 1750,- telefoonkosten per MAAND?? Dan vielen mijn 300 piek nogwel mee dus! :o

Loeki:
Tuurlijk is het Basic (met demos modem) abbo van Casema niet echt je-van-het. Daarom hebben ze nu Com21-modems met heel behoorlijke abonnementen. Ik wilde dus alleen duidelijk maken dat Casema inmiddels meer aanbied dan het oude, verafschuwde serieele-kabel-modem abbo! Is Com21 bij jou niet beschikbaar, dan lijkt me (als fanatieke internetter) de overstap naar mxstream niet meer dan logisch natuurlijk.

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

f 1750,- telefoonkosten per MAAND?? Dan vielen mijn 300 piek nogwel mee dus! :o
Nou gebiedt de eerlijkheid mij te vertellen dat ik de fl. 1800,- per maand maar 3 keer heb gehaald, maar het gemiddelde zat zeker tegen de fl. 1000,- per maand aan.

- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

com21 is inderdaad nog niet beschikbaar. Maar ach...wie weet in de toekomst, hebben we allemaal glasvezel en hebben we het nu nergens over :) Maar ja, het is nu, en we hebben het wel degelijk ergens over. Basic is inderdaad triest, jammer voor de moeite, sad.
maar die kosten van gem. 1000 per maand, da's niet leuk :) En dan nog niet snel :) hehe

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
BEN ex-casema gebruiker! Heb nu adsl :)

Verwijderd

mwah
als ik het zo hoor ben ik een van de weinig die tevreden is over de prijs/kwaliteit
Ik haal hier overdag 6-7kb/s en snacht 9-10 niet slecht voor 65,- in de maand ik denk dat heel wat dialuppers jaloers zullen zijn >:)

• DJ-FreSh
Op donderdag 25 oktober 2001 00:04 schreef nexT het volgende:
mwah
als ik het zo hoor ben ik een van de weinig die tevreden is over de prijs/kwaliteit
Ik haal hier overdag 6-7kb/s en snacht 9-10 niet slecht voor 65,- in de maand ik denk dat heel wat dialuppers jaloers zullen zijn >:)
dial-uppers? bestaan die nog dan? Ik heb altijd gedacht dat iedereen in Nederland allang ADSL had behalve ik...

• Tourniquet
  • Nu online

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 25 oktober 2001 00:04 schreef nexT het volgende:
mwah
precies

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
(jarig!)
Ik krijg dus volgende week ADSL als alles goed gaat.

Ik heb nu casema en ik wil wel is weten of je nou echt een groot verschil merkt als je overstapt van casema naar ADSL (512/128).

Ik denk het wel :9~

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

* Heineken gaat ook over op MXstream

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Topicstarter
(jarig!)
Op vrijdag 26 oktober 2001 10:05 schreef Heineken het volgende:
* Heineken gaat ook over op MXstream
Ben jij ook cazzzema gebruiker dan?

Pagina: 1