Toon posts:

WinXP+natural keyboard pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal gek van winxp. Het volgende probleem is aanwezig:

Negen van de tien keer dat ik game en ik druk op een bepaalde toetsencombinatie of escape knalt hij terug naar de desktop of laat de Startbalk zien met het menu. Ik word hier helemaal gek van. Het rare is dat hij dit soms niet doet.Het lijkt of hij soms de windows toets vastzet. Weet iemand hoe ik dit in winxp kan uitzetten of iig dat ik niet tijdens quake een vieze startbalk in beeld krijg maar het menu. Alvast bedankt.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

read the manual of de read me file of neem contact op met je leverancier van windows XP. Heb je een illegale versie dan moet je niet zeuren...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
Eej gozer doe anders ff niet moeilijk....
Goed zijn er nog mensen hier die behulpzaam zijn, alvast bedankt iig.

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Was niet lullig bedoeld btw ik heb zelf nog nooit een windows versie aangeschaft dus ik doe net zo hard mee maar denk dat je eigenlijk beste nog ff geduld kan hebben met xp totdat betere kopieen in de omloop zijn zelf heb ik een gare beta en die is brak...

suc6

ps: kijk in je keyboard instellingen of zow...

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 21:02

schizofreen

ik & jij

Op maandag 22 oktober 2001 12:02 schreef Mightymouse het volgende:
Was niet lullig bedoeld btw ik heb zelf nog nooit een windows versie aangeschaft dus ik doe net zo hard mee maar denk dat je eigenlijk beste nog ff geduld kan hebben met xp totdat betere kopieen in de omloop zijn zelf heb ik een gare beta en die is brak...

suc6

ps: kijk in je keyboard instellingen of zow...
gare Beta? Devils0wn >:) (Built 2600)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 11:19 schreef Neo het volgende:
Ik word helemaal gek van winxp. Het volgende probleem is aanwezig:

Negen van de tien keer dat ik game en ik druk op een bepaalde toetsencombinatie of escape knalt hij terug naar de desktop of laat de Startbalk zien met het menu. Ik word hier helemaal gek van. Het rare is dat hij dit soms niet doet.Het lijkt of hij soms de windows toets vastzet. Weet iemand hoe ik dit in winxp kan uitzetten of iig dat ik niet tijdens quake een vieze startbalk in beeld krijg maar het menu. Alvast bedankt.
Dat doet ieder toetsenbord :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand die weet hoe ik het uit kan zetten. het is heel erg vervelend namelijk. Bijna een reden om weer terug naar windows 2000 te gaan, deze had het 'probleem' niet.

het is de goede versie van winxp ik ga daar verder niet op in.

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Enige goede versie is een gekochte versie dus niet lullen...
Maar ff ontopic je kan bij de meeste programma's een toetsen combinatie geven dus mischien dat dat aan de hand is.
Verder zou het mogelijk zijn als je een overclocked pc heb dat het daar aan ligt ik noem maar wat anders ff je toetsenbord schoonmaken wil ook wel es helpen...
Heb wel es hele pakje shag en hele maaltijden uit de mijne gehaald namelijk...
in iedere gevaal suc6

Verwijderd

je kan het uitzetten door:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
program hoe te doen;
uses windows,crt;
begin
  Software te instaleren van microsoft.com (a.k.a. Drivers)
  Ga na je Microsoft Keybord executable;
  Keysettings;
  en disable hier alle functies;
end.

Het is wel erg irri maar wel te doen :P

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:12
Bij de natural keyboard pro kun je gewoon bij control panel | keyboard | key settings de beide windows-keys uitschakelen.

• Falconey
  • Laatst online: 19-07 22:27
In windows XP kun je [als je geen drivers gebruikt] bij control panel > accessibility options > keyboard tab, sticky keys uitzetten. Ik weet niet of het werkt, maar je kunt het eens proberen.
Pagina: 1