Ik heb de keuze uit een Pioneer DVD-116 16x40 of een Toshiba SD-M1502 16x48.
Heeft iemand ervaringen met deze spelers?
Zo ja welke is de beste keus?
Heeft iemand ervaringen met deze spelers?
Zo ja welke is de beste keus?
Viva la Netherlands!
deze nieuwe utility van Pioneer geeft je de mogelijkheid de DVD drive een stuk stiller te laten werken, ook kun je hem hiermee flashen vanuit windows, ideaal programmaatje dus!Op maandag 22 oktober 2001 10:03 schreef Cansu het volgende:
Ikzelf heb de Pioneer 16x40. De slot-in versie. Ben er zeer over te spreken. Maakt alleen een beetje veel herrie als ie op toeren komt.
Gelijk gedowned en geinstalleerd. Ziet er makkelijk. Nu ff eeb DVD erin vrotten en kijken of ie zachter is. In ieder geval alvast bedanktOp maandag 22 oktober 2001 10:08 schreef GKLQuake het volgende:
[..]
deze nieuwe utility van asus geeft je de mogelijkheid de DVD drive een stuk stiller te laten werken, ook kun je hem hiermee flashen vanuit windows, ideaal programmaatje dus!
HIER
Viva la Netherlands!
ja dat werkt, maar de 116 waar jij het over had is sowieso al stiller geloof ik.Op maandag 22 oktober 2001 10:34 schreef Magic666 het volgende:
werkt het proggie?
maar heeft niemand ervaring met de Toshiba.....?
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
oh, nou deze scoort een 10 voor accuracy bij dat cdspeed programmaatje met 16x Audio extraction, kan niet echt veel beterOp maandag 22 oktober 2001 18:20 schreef Chemist het volgende:
Misschien voor jou niet belangrijk, maar de toshiba heeft betere leesmogelijkheden/foutcorrectie. (is niet voor niks primaire keus voor Clonecd)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja da's een fijn dingetje. En supersnel! Ook met CDROM's snel. En geluid valt wel mee, is niet irritant is een vrij hoog geluid, niet zo'n laag bromgeluid als m'n schrijver, dat vindt ik vervelend.Op vrijdag 09 november 2001 10:29 schreef biobak het volgende:
Ik ben tevreden over m'n Pioneer 106s. De 116 is verder hetzelfde op slot-in en digitale uitgang na.
Maakt alleen wel lawaai, maar er zit een deurtje voor m'n drivebays die het geluid dempt
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO