Pioneer of Toshiba DVD-rom speler?

Pagina: 1
Acties:

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 06:39

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Ik heb de keuze uit een Pioneer DVD-116 16x40 of een Toshiba SD-M1502 16x48.

Heeft iemand ervaringen met deze spelers?
Zo ja welke is de beste keus?

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Ikzelf heb de Pioneer 16x40. De slot-in versie. Ben er zeer over te spreken. Maakt alleen een beetje veel herrie als ie op toeren komt.

Viva la Netherlands!

• Initial G
  • Laatst online: 28-04 12:20
Op maandag 22 oktober 2001 10:03 schreef Cansu het volgende:
Ikzelf heb de Pioneer 16x40. De slot-in versie. Ben er zeer over te spreken. Maakt alleen een beetje veel herrie als ie op toeren komt.
deze nieuwe utility van Pioneer geeft je de mogelijkheid de DVD drive een stuk stiller te laten werken, ook kun je hem hiermee flashen vanuit windows, ideaal programmaatje dus!
HIER

/edit asus-->Pioneer natuurlijk!

• Cansu
  • Laatst online: 03-04 13:52

Cansu

Cirus the Virus

Op maandag 22 oktober 2001 10:08 schreef GKLQuake het volgende:

[..]

deze nieuwe utility van asus geeft je de mogelijkheid de DVD drive een stuk stiller te laten werken, ook kun je hem hiermee flashen vanuit windows, ideaal programmaatje dus!
HIER
Gelijk gedowned en geinstalleerd. Ziet er makkelijk. Nu ff eeb DVD erin vrotten en kijken of ie zachter is. In ieder geval alvast bedankt :7

Viva la Netherlands!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
werkt het proggie?

maar heeft niemand ervaring met de Toshiba.....?

• Initial G
Op maandag 22 oktober 2001 10:34 schreef Magic666 het volgende:
werkt het proggie?

maar heeft niemand ervaring met de Toshiba.....?
ja dat werkt, maar de 116 waar jij het over had is sowieso al stiller geloof ik.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Misschien voor jou niet belangrijk, maar de toshiba heeft betere leesmogelijkheden/foutcorrectie. (is niet voor niks primaire keus voor Clonecd)

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Hij zal voor het meest gebruikt worden als DVD speler ja.
Maar bedankt voor de post!

• Initial G
Op maandag 22 oktober 2001 18:20 schreef Chemist het volgende:
Misschien voor jou niet belangrijk, maar de toshiba heeft betere leesmogelijkheden/foutcorrectie. (is niet voor niks primaire keus voor Clonecd)
oh, nou deze scoort een 10 voor accuracy bij dat cdspeed programmaatje met 16x Audio extraction, kan niet echt veel beter

Verwijderd

Ik heb zelf een Pioneer DVD-116 en hij bevalt me prima! Het enige nadeel alleen vind ik toch dat ik hem maar niet kan laten werken met FairUse ;(
Niet dat me dat nu nog wat uitmaakt, aangezien ik ben overgestapt op Nandub, maar toch... :)

Verwijderd

Ik ga ook kiezen tussen deze 2 dvd's Hetgaat ook de primary CDrom lezer worden aangezien de liteon2410 cdrw die ik ernaast ga krijgen daar neit zo heel goed in schijnt te zijn. Ik heb nu het idee dat de Toshiba beter is wat dit betreft (ook 48x tov 40 speed) , maar zijn er ergens reviews te vinden waar deze oa deze 2 zijn getest... heb nog niks kunnen vinden...

Verwijderd

niemand? :(

Verwijderd

Ik heb een Toshiba zonder regiocode. Werkt perfect. Hij kan zelfs DVD's lezen met dual layer productie foutje. Kun je van sommige spelers niet zeggen.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:45
Ik ben tevreden over m'n Pioneer 106s. De 116 is verder hetzelfde op slot-in en digitale uitgang na.
Maakt alleen wel lawaai, maar er zit een deurtje voor m'n drivebays die het geluid dempt :)

Verwijderd

Ik ga voor de Toshiba denk ik .. nu zie ik 2 verschillende 16/48's de een heet SD M1502 en de ander SDM1612 de laatste is een fractie sneller in data access volgens de toshiba site.. Zou het wat uitmaken welke van de twee aan te schaffen? Of ben ik nu een mieren%@#*er?

Verwijderd

ook gevonden dat de 1502 een kleinerecash (256k) heeft tov van de 1612 (512) en er iswts verschil is in toegangssnelheden

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:37

Klippy

Still Game

Op vrijdag 09 november 2001 10:29 schreef biobak het volgende:
Ik ben tevreden over m'n Pioneer 106s. De 116 is verder hetzelfde op slot-in en digitale uitgang na.
Maakt alleen wel lawaai, maar er zit een deurtje voor m'n drivebays die het geluid dempt :)
Ja da's een fijn dingetje. En supersnel! Ook met CDROM's snel. En geluid valt wel mee, is niet irritant is een vrij hoog geluid, niet zo'n laag bromgeluid als m'n schrijver, dat vindt ik vervelend.
Je hoort gewoon dat 't snel is dat scheelt wel in irritatiegehalte ;)
Maar ga toch zo eens ff dat programma testen.

En met DVD films is íetrouwens gewoon superstil hoort echt niks. Net als met AudioCD's, is ook maar op 1x natuurlijk.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1