"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Daar is een blocker ook voorOp maandag 22 oktober 2001 10:04 schreef Blue_White_Army het volgende:
blocker niet, was geen reclame te zien
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Maar jij bent modje, kan jij niet antwoord geven
Ik weet in ieder geval dat de adblocker van Tweak XP nou niet echt bepaald waterdicht 100% perfect werkend is enzoOp maandag 22 oktober 2001 10:09 schreef Blue_White_Army het volgende:
Maar jij bent modje, kan jij niet antwoord geven
Er zijn ook sterke geruchten dat WebAds met ad-blocker-blockers bezig is, en misschien hebben ze dat inmiddels al werkend.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Reken maar dat verschillende grote web-advertentie bedrijven - waaronder misschien ook WebAds - niet erg blij zijn met de groeiende hoeveelheid mensen die ads-blockers heeft. Ze zullen alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat zelfs met ads-blockers de ads zichtbaar zijn of desnoods de pagina niet te zien is. Dat is lastig, zal vast niet in 1 keer lukken, maar misschien doen ze nu een pogingOp maandag 22 oktober 2001 10:04 schreef Blue_White_Army het volgende:
blocker niet, was geen reclame te zien
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik krijg dus een melding dat geprobeerd wordt om contact te maken met een progje achter mijn firewall. Dat is eigenlijk proberen toegang te krijgen tot mijn PC. Dat vind ik niet echt jofel,zeg maar gewoon lam. En is strafbaar dacht ikOp maandag 22 oktober 2001 10:16 schreef Burat het volgende:
[..]
Reken maar dat verschillende grote web-advertentie bedrijven - waaronder misschien ook WebAds - niet erg blij zijn met de groeiende hoeveelheid mensen die ads-blockers heeft. Ze zullen alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat zelfs met ads-blockers de ads zichtbaar zijn of desnoods de pagina niet te zien is. Dat is lastig, zal vast niet in 1 keer lukken, maar misschien doen ze nu een poging
Ik had het dus alleen op deze site.
Verwijderd
Tja is dat niet gewoon je antwoord danOp maandag 22 oktober 2001 10:20 schreef Blue_White_Army het volgende:
No offence hoor, maar wie is hier nou niet echt jofel?Op maandag 22 oktober 2001 10:20 schreef Blue_White_Army het volgende:
[..]
Ik krijg dus een melding dat geprobeerd wordt om contact te maken met een progje achter mijn firewall. Dat is eigenlijk proberen toegang te krijgen tot mijn PC. Dat vind ik niet echt jofel,zeg maar gewoon lam. En is strafbaar dacht ik
Wat ik niet begrijp is dat je een van onze inkomstenbronnen gewoon moedwillig aan het omzeilen bent. Je hebt 1 bannertje per pagina (met uitzondering van de FrontPage, waar zo nu en dan een Skyscraper te zien is), en zelfs die ga je al blocken?
Het enige dat jij terugdoet voor deze site financieel gezien is het bekijken van een bannertje, waar je als het ff kan ook nog af en toe op zal/mag/kan klikken. Is dat nou echt zoveel gevraagd?
[Toevoeging]Andere sites hebben veel meer reclame, dat je dat blocked, kan ik me voorstellen, maar 1 bannertje? Da's gewoon lomp IMHO.
Emerce heeft 13 reclame-uitingen per pagina, waarvan iets van 12 of 13 banners. Anandtech heeft op sommige pagina's ook 7 banners, erg veel dus. Als wij meer dan zeg 2 of 3 banners per pagina zouden hebben, kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar 1 fucking lullig bannertje en dan nog blocken? Dat snap ik echt niet hoor!
Bericht hierboven
floris,Op maandag 22 oktober 2001 10:31 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
No offence hoor, maar wie is hier nou niet echt jofel?
Wat ik niet begrijp is dat je een van onze inkomstenbronnen gewoon moedwillig aan het omzeilen bent. Je hebt 1 bannertje per pagina (met uitzondering van de FrontPage, waar zo nu en dan een Skyscraper te zien is), en zelfs die ga je al blocken?
Het enige dat jij terugdoet voor deze site financieel gezien is het bekijken van een bannertje, waar je als het ff kan ook nog af en toe op zal/mag/kan klikken. Is dat nou echt zoveel gevraagd?
[Toevoeging]Andere sites hebben veel meer reclame, dat je dat blocked, kan ik me voorstellen, maar 1 bannertje? Da's gewoon lomp IMHO.
Emerce heeft 13 reclame-uitingen per pagina, waarvan iets van 12 of 13 banners. Anandtech heeft op sommige pagina's ook 7 banners, erg veel dus. Als wij meer dan zeg 2 of 3 banners per pagina zouden hebben, kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar 1 fucking lullig bannertje en dan nog blocken? Dat snap ik echt niet hoor!
ik weet dat het nog vroeg is, maar ik geloof toch dat ik heb gezegd dat ik het aan het testen was en dat het nu uitstaat??? Dus ik weet niet wat lomp is
Ik klaag helemaal niet over de reclames, boeit me weinig. Het forum is mijn startpagina, dus die was de eerste waar ik op kwam.
Het enige wat ik wil weten of dat vanaf jullie gebeurd
Ik zie niks over dat hij weer uit staat hoor.Op maandag 22 oktober 2001 10:46 schreef Blue_White_Army het volgende:
[..]
floris,
ik weet dat het nog vroeg is, maar ik geloof toch dat ik heb gezegd dat ik het aan het testen was en dat het nu uitstaat??? Dus ik weet niet wat lomp is![]()
Ik klaag helemaal niet over de reclames, boeit me weinig. Het forum is mijn startpagina, dus die was de eerste waar ik op kwam.
Het enige wat ik wil weten of dat vanaf jullie gebeurd
[Edit] Ik ben dan ook blind
Of onze server contact met jouw PC probeert te krijgen, geen idee, daar weet ik iig niets van en heb er ook nooit iets van gezien in mijn firewall of xslogs...
<font size=1>[Edit] Grapje toegevoegd </font>
Bericht hierboven
Verwijderd
Op maandag 22 oktober 2001 09:59 schreef Blue_White_Army het volgende:
ff ter verduidelijking, blocker staat weer uit, was alleen ff om te testen.
Op maandag 22 oktober 2001 10:56 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik zie niks over dat hij weer uit staat hoor.
Laatste regel eerste postOp maandag 22 oktober 2001 09:59 schreef Blue_White_Army het volgende:
ff ter verduidelijking, blocker staat weer uit, was alleen ff om te testen.
[..]
Ik zie niks over dat hij weer uit staat hoor.
Laatste regel eerste post
En hier een screenie van mijn logfiles:
Bericht hierboven
Ik heb geen idee, misschien heb ik die echo-shit wel omdat ik een stukje FTP ruimte heb, of omdat iemand mij pingt vanaf een van de machines. (Er zijn icoontjes die loggen, het forum logt etc. etc)Op maandag 22 oktober 2001 11:03 schreef Blue_White_Army het volgende:
leg eens uit aan mij, waarom dat gebeurd???
Bericht hierboven
Ik begrijp dat jullie willen dat ik die reclame zie, en mij boeit het geen meter dat er reclame staat.
Alleen vind ik het niet leuk dat mijn vuurmuur meldingen geeft dat vanaf deze site geprobeerd wordt op contact te maken met mijn pc.
Misschien dat er iemand is die dat ff kan uitleggen aan mij of dit ook gebeurt als ik zonder blocker op deze site surf.
Nog een keer voor de duidelijkheid, ik TESTE dat progje, en gebruik die blocker NIET.
Norton gaf specifiek aan dat er gebrobeerd werd contact te maken met tweak XP
Ik kan je er niet bij helpen, sorry, ben niet zo technisch enzo...Op maandag 22 oktober 2001 11:09 schreef Blue_White_Army het volgende:
Misschien dat er iemand is die dat ff kan uitleggen aan mij of dit ook gebeurt als ik zonder blocker op deze site surf.
Bericht hierboven
Zou je het misschien bij de systeembeheerders kunnen navragen voor moiOp maandag 22 oktober 2001 11:35 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Ik kan je er niet bij helpen, sorry, ben niet zo technisch enzo...
Iemand die op tweakers.net rondhangt die niet technisch isOp maandag 22 oktober 2001 11:35 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Ik kan je er niet bij helpen, sorry, ben niet zo technisch enzo...
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dat zijn er zoveelOp maandag 22 oktober 2001 12:20 schreef CAP-Team het volgende:
Iemand die op tweakers.net rondhangt die niet technisch is
Vandaar: Door Floris Diemel (Management Team)Op maandag 22 oktober 2001 12:20 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
en niet: Door Floris Diemel (Technische man)
Nu heb ik van blackice niet zo'n hele hoge pet op, blackice laat namelijk ook zonder problemen de sub7 trojan (en de vele varianten die daarvan ondertussen op de markt zijn) door, meer info vind je hier, helemaal onderaan de pagina.Op maandag 22 oktober 2001 11:09 schreef Blue_White_Army het volgende:
Ik heb ook blackice gebruikt en als ik op tweakers of het forum kwam, heb ik nooit een melding gehad.
Ik heb hem gebruikt!! Nu draai ik Norton en die komt met die melding.Op maandag 22 oktober 2001 12:33 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Nu heb ik van blackice niet zo'n hele hoge pet op, blackice laat namelijk ook zonder problemen de sub7 trojan (en de vele varianten die daarvan ondertussen op de markt zijn) door, meer info vind je hier, helemaal onderaan de pagina.
Kan iemand die er verstand van heeft ff antwoord geven
BVD
Ik snap wel technische dingen, maar ben niet verantwoordelijk voor of medewerkend aan de technische ondersteuning. Vandaar ook mijn ondertitelOp maandag 22 oktober 2001 12:20 schreef CAP-Team het volgende:
[..]
Bericht hierboven
[topic=79693/1/25]
[topic=229845/1/25]
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
is niet hetzelfde, deze site probeerd contact te maken met tweakxpOp maandag 22 oktober 2001 13:33 schreef Idéfix het volgende:
Zie ook:
[topic=79693/1/25]
[topic=229845/1/25]
Dat de server contact probeert te maken met TweakXP is sowieso onzin, maar misschien trekt Norton die conclusie omdat TweakXP een webserver opzet om in plaats van banners "blocked by tweakxp" weer te geven in je browser (ik weet niet precies hoe het werkt, maar zoiets moet er wel gebeuren).
Als er dan van een andere poort/server dan de rest een banner gezonden wordt (zoals bij t.net gebeurt) kan zo'n firewall wel eens denken dat er iets niet klopt.
Nouja, mijn vage theorie
Professioneel Hyves-weigeraar