Ik krijg het maar niet voorelkaar en zonder cd-rom is het moeilijk unreal spelen.
Elke keer vraagt wine om de cdrom die erin zit en al gemount is (ook unmounted vind wine niets)
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd zoals.
Label veranderen naar CD-Rom helpt ook niet en alle mogelijkheden van cdrom tot cdrom2 heb ik ook al geprobeerd
met of zonder de regel FS "win95" maakt ook geen verschil, mijn cd-rom wil gewoon niet draaien onder wine.
O ja mijn wine versie is 20011021
Elke keer vraagt wine om de cdrom die erin zit en al gemount is (ook unmounted vind wine niets)
Ik heb verschillende dingen al geprobeerd zoals.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| [Drive M] "Type" = "cdrom" "Path" = "/mnt/cdrom" "Label" = "/mnt/cdrom" "Device" = "/dev/cdrom" -------------------------------------------------------- [Drive M] "Type" = "cdrom" "Path" = "/mnt/cdrom" "Label" = "/mnt/cdrom" "Device" = "/dev/cdroms/cdrom1" ---------------------------------------------------------- [Drive M] "Type" = "cdrom" "Path" = "/mnt/cdrom" "Label" = "/mnt/cdrom" "Device" = "/dev/ide/host0/bus1/target0/lun0/cd" -------------------------------------------------------- |
Label veranderen naar CD-Rom helpt ook niet en alle mogelijkheden van cdrom tot cdrom2 heb ik ook al geprobeerd
met of zonder de regel FS "win95" maakt ook geen verschil, mijn cd-rom wil gewoon niet draaien onder wine.
O ja mijn wine versie is 20011021