alt direct weergeven

Pagina: 1
Acties:

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 00:03
Weet iemand hoe je de alt van een plaatje ofzo direct kunt laten weergeven bij een mouseover? :)

thnx

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

extra tabelletje maken, met position:absoluut en als je ober plaatje heen gaat moe je zeggen van visibility= "visible" en onmouseout zet je m weer op hidden.

simpel, nu alleen nog ff soorzoeken hoe dat moet :9

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Niet weer dat ranzige overlib..

tientallen k's voor een mouseovertje :P

Verwijderd

http://www.heteiland.f2s.com/layers.html

En kijk eens wat ome Ivy heeft gecreerd :)

Moet je maar even kijken of dat wat is. Succes!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Op maandag 22 oktober 2001 09:56 schreef ivy het volgende:
http://www.heteiland.f2s.com/layers.html

En kijk eens wat ome Ivy heeft gecreerd :)

Moet je maar even kijken of dat wat is. Succes!
en wat werkt dat weer mooi in andere browsers dan IE... :z

Verwijderd

je kan het natuurlijk ook gewoon proberen met een "title" argument is misschien niet zo fancy als alle andere oplossingen maar het werkt wel gewoon ;)
code:
1
<a href="#" title="blaat">blaat </a>

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op maandag 22 oktober 2001 12:23 schreef Shadow3333 het volgende:
je kan het natuurlijk ook gewoon proberen met een "title" argument is misschien niet zo fancy als alle andere oplossingen maar het werkt wel gewoon ;)
True, maar hij wil het direct weergeven. Een title heeft net als een alt een vertraging van een aantal tienden van seconden. Pas wanneer je met je muiscursor stil boven image of link staat, verschijnt de tekst. En dat wil hij dus voorkomen.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 12:33 schreef Pelle het volgende:

True, maar hij wil het direct weergeven. Een title heeft net als een alt een vertraging van een aantal tienden van seconden. Pas wanneer je met je muiscursor stil boven image of link staat, verschijnt de tekst. En dat wil hij dus voorkomen.
ahh ok, niet goed gelezen (blijft een kunst) :)

• disjfa

disjfa

be

Op maandag 22 oktober 2001 12:04 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

en wat werkt dat weer mooi in andere browsers dan IE... :z
dat werkt idd niet echt met andere browsers, maar dan moet je voor andere browsers maar een aparte pagina maken.
zuigend, maar het kan niet anders |:(

disjfa.nl

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Pelle

🚴‍♂️

Op maandag 22 oktober 2001 13:29 schreef disjfa het volgende:
dat werkt idd niet echt met andere browsers, maar dan moet je voor andere browsers maar een aparte pagina maken.
Wat is dat nou weer voor spannend verhaal :? Ooit wel eens gehoord van browser-compatible scripting? Als je kan detecten welke browser iemand heeft, dan kan je daar ook je javascripts op toepassen.

Verwijderd

Tja, ben nou eenmaal groot IE fan. Neemt niet weg dat je idd cross-browser moet scripten. In dit geval niet gedaan, maar ja, tis wel een leuke oplossing. En dat is wat ie zoekt :)

• disjfa

disjfa

be

Op maandag 22 oktober 2001 13:32 schreef Pelle het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor spannend verhaal :? Ooit wel eens gehoord van browser-compatible scripting? Als je kan detecten welke browser iemand heeft, dan kan je daar ook je javascripts op toepassen.
ik weet t, tis een erug groot probleem, ik ben nu zelf bezig met dezelfde site een paar keer te maken, gewoon omdat je in ie sommige dingen wel kunt doen die je in andere niet kan, maar daarvoor kun je weer andere dingen doen.

als je t nog begrijpt ben ik blij, anders :) |:(

disjfa.nl

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Op maandag 22 oktober 2001 13:29 schreef disjfa het volgende:

[..]

pcies, kont verhaal...zoals Pelle al zei.

enne, ik kan helaas niet onderdrukken dat ik soms een beetje moe wordt van disjfa en z'n :r -smilies...

www.jurgroessen.nl

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

* drm agreet met Hangloozz en Pelle

Met dit soort relatief eenvoudige JavaScript oplossing is X-browser compatibility geen punt.

Dit is kwestie van zoeken, kijk maar eens op javascript.internet.com. staan zat van dit soort dingetjes.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Ik heb bij dhtml central ook zoiet gezien.
misschien heb je er wat aan

linkje

Ik vond deze wel mooi (ook met text effecten)
Pagina: 1