Toon posts:

[t.net] banners met geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoor af en toe een heel vaag beep-je, en ik kan niet bedenken wat het is en welk programma nou weer buggy is, het enige dat ik kan verzinnen is dat die mobileplaza.nl banner op t.net hier voor verantwoordelijk is.

Iemand hier ook last van? Is zo een keer in de 5-10 minuten ofzo.

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-07 08:33
ik heb het _nog_ niet gehad :)

Verwijderd

Ik hoop echt van niet. Flash is al irritant genoeg zonder geluid :{

Ik neem tenminste aan dat het Flash is als er geluid bij zit.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik weet dat je een geluidje krijgt als je op de banner van koopjessite.nl klikt, maar dat komt omdat die site dat heeft.

Mobileplaza is dezelfde campagne, dus het _zou_ kunnen. Loopt pas sinds vandaag, en ik kan het dus niet bevestigen.

Verwijderd

Als je er op klikt misschien. Maar bliepjes om de aandacht te trekken?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Op maandag 22 oktober 2001 08:52 schreef HlpDsK het volgende:
Als je er op klikt misschien. Maar bliepjes om de aandacht te trekken?
Campagne op niveau :Y)
Blech, flash is voor banners een ramp, 'k blijf het zeggen. Maar geluid erbij... zit je op je werk zeg, *BLEEPBLEEP CLICK HERE*, vergeten geluid uit te zetten.
Kan men webads daar niet op aanspreken?? 't is toch al mogelijk om per forum verschillende typen banners te tonen, waarom niet gewoon flash verbannen, of anders flash+geluid-banners?
(/me is allang blij dat die flashbanners nu niet meer binnenkomen, .gif will HAVE to do)

Saved by the buoyancy of citrus

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
het komt van die banner, als je over een cijfer van de banner heen gaat dan hoor je een beepje en verandert de banner. Zo gaat ie tenminste bij mij, zal wel bij iedereen zo gaan.
Pagina: 1