Toon posts:

[Athlon XP] Zit er een laag over de L1 bruggen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand met zekerheid te zeggen of er bij een Athlon XP een laag zit over de L1 bruggen?

Dus of dat je om een geleidende verbinding te leggen over dat gat tussen de puntjes eerst ook nog een laag over die puntjes weg moet schuren?

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
Staat heel mooi artikel op de frontpage van tweakers.net:)
lees dat maar even, dan snap je het helemaal

Verwijderd

eerst op t.net kijken
al info over gepost
http://www.tweakers.net/nieuws/18937

Verwijderd

http://www.oc-athlonxp.com/

site bestaat al een tijdje...

• NightOwlNL
niet serieus opvatten maar ik moet dit gewoon ff kwijt als een geintje

USE THE FUCKING SEARCH!!!! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat artikel al gelezen. En 3 andere.

Maar de ene keer hebben ze het over een laag en de andere keer niet. Dus ik weet nu niet wat het nou is :{

Nog zoiets heel vaags: Die rating ..

Een 1800+, is dat vergelijkbaar met een P4 op 1800, of een Tbird op 1800? Die verklaring is ook per site anders.

• NightOwlNL
er zit wat ik kon lezen een beetje "vuil" over de gouden contactjes van de athlon XP, dat moet er eerst af....

dat begreep ik uit dit artikel

het is het eerste dat ik lees dus ga ik er maar vanuit dat die ellende erop zit:)

Verwijderd

Topicstarter
Mja. Wat op de FP van T.Net staat rept met geen woord over een laag over de bruggen. Maar bv. die atlonxp-oc site hierboven weer wel.

• NightOwlNL
als je het artikel leest van de frontpage heeft hij het over het schoonmaken van de cpu met aceton om de gouden puntjes van de AthlonXPL1bruggen (scrabble???) vrij te maken

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 02:53 schreef MR_WAZOO het volgende:
als je het artikel leest van de frontpage heeft hij het over het schoonmaken van de cpu met aceton om de gouden puntjes van de AthlonXPL1bruggen (scrabble???) vrij te maken
ALs je de bruggen wilt doorverbinden dan merk je vanzelf wel of er een laag over zit of niet.

Gewoon proberen dus :)

• NightOwlNL
dat zeg ik, gamma:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 oktober 2001 03:03 schreef ureal het volgende:

[..]

ALs je de bruggen wilt doorverbinden dan merk je vanzelf wel of er een laag over zit of niet.

Gewoon proberen dus :)
Ik weet liever vantevoren of dat zo is. Ik heb geen zin om voor jan l*l verbindingen te leggen :{

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 02:37 schreef HlpDsK het volgende:

Nog zoiets heel vaags: Die rating ..

Een 1800+, is dat vergelijkbaar met een P4 op 1800, of een Tbird op 1800? Die verklaring is ook per site anders.
Dat ik weet gaat het puur om de P4, dat is tenslotte de concurrent die op hogere snelheden loopt.

Verwijderd

Topicstarter
Lekker handig al deze onduidelijkheden. Heel die rating is al bullshit, maar ja, daarmee winnen ze 'joe average' klanten.

Wat dus irritant is, is dat sites die claimen te weten wat ze doen, elkaar op verschillende punten tegenspreken. Het liefst wacht ik tot er meer duidelijkheid is in de 'oc-community', maar tijd dringt.

Verwijderd

Stuur DuronDude eens een mailtje. Die heeft al met de XP zitten klooien.
Pagina: 1