Ik heb sinds 2 weken een nieuwe computer.
Maar ik heb de hele tijd vastlopers als ik de via drivers installeer. Zonder de via drivers loopt alles goed maar loopt me systeem heel erg sloom.
De dingen die ik momenteel geprobeerd heb zijn: bios upgedate naar 3.3b, alle pci kaarten eruit gehaald en gekeken of de computer het dan wel deed met de via drivers, de ram verwisseld zelfs nog een nieuwe erin gedaan omdat ik d8 dat de oude kapot was, andere voeding geprobreerd, andere video kaart, alle via drivers geprobeerd en windows 2000 en 98 maar niks schijnt te helpen
mijn specs zijn:
proc: AMD thunderbird 1400
moederbord: ECS K7VZA v3.0
Cooler: Silverade Noise Controller (artic silver 2)
Video kaart: Powercolor Gforce 2 gts 32mb
hd: maxtor 40 gig 7200 rpm
Geluidskaart: Terratec TT801 Integra
Mbram: Hyundai 2x 256 mb ram pc133
Netwerkkaart: 2x Realtek RTL8139
Voeding: Zalman 300Watt
Kan er iemand helpen ?
Alvast Bedankt.
Maar ik heb de hele tijd vastlopers als ik de via drivers installeer. Zonder de via drivers loopt alles goed maar loopt me systeem heel erg sloom.
De dingen die ik momenteel geprobeerd heb zijn: bios upgedate naar 3.3b, alle pci kaarten eruit gehaald en gekeken of de computer het dan wel deed met de via drivers, de ram verwisseld zelfs nog een nieuwe erin gedaan omdat ik d8 dat de oude kapot was, andere voeding geprobreerd, andere video kaart, alle via drivers geprobeerd en windows 2000 en 98 maar niks schijnt te helpen
mijn specs zijn:
proc: AMD thunderbird 1400
moederbord: ECS K7VZA v3.0
Cooler: Silverade Noise Controller (artic silver 2)
Video kaart: Powercolor Gforce 2 gts 32mb
hd: maxtor 40 gig 7200 rpm
Geluidskaart: Terratec TT801 Integra
Mbram: Hyundai 2x 256 mb ram pc133
Netwerkkaart: 2x Realtek RTL8139
Voeding: Zalman 300Watt
Kan er iemand helpen ?
Alvast Bedankt.