Team Fortress 2

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 23:01
Iedereen was hum al aan het vergeten, dus ik denk laat ik ff eikelig gaan doen en iedereen weer herinneren aan deze game, je hoort dur nix meer van...
Ze hebben wel de engine helemaal geupdate, met als toffe feature dat rook en vuur zich realistisch over ee ruimte verspreid, (zag je ook met de vlammenwerper in unreal II)
Kan cool zijn, nog mooier een bunker uitbranden dan in rtcw...

• DarkShadow
ow ja, weet iemand nog iets meer over deez geem...
of dur nog nieuws is ofzo

Verwijderd

Euhm, er zijn een stuk of vijf korte filmpjes en een handvol screenshots. maar die zijn al een jaar oud.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Laaste official info is dat counter-strike 2 op de engine van team fortress 2 draait.
Dus ze hebben het niet stopgezet ofzo.

Thy will see the light...

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

di filmpjes zijn zelfs al bijna 2 a 3 jaar oud.

Zeker voor die tijd erg impressive, daarna is besloten alles te reworken :(

Ik persoonlijk verwachte dat men met een release rond kerst 99 kwam, maar real -life is toch anders ...

ik heb al meer dan 1 jaar niks meer gehoord van deze geweldige game. Aan de andere kant heb je wel alternatieven als OFP, hoewel deze minder arcade is als TFC.

Ik mis het niet bij OFP maar ik hoop wel dat dat old skool arcade terug komt met TF2...

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

wat ik alleen weet is dat ze TFC gebruiken om-testen, zoals: Voice Chat, High Skin Models, Score Board, Map Design, nieuwe inet code.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• DarkShadow
die screenies van toen zagen er erg goed uit, en nu ik pasgeleden op het nieuws die israelies door die stadjes zag lopen, dacht ik weer aan team fortress 2, zon mooi woestijn stadje en dan helemaal leeg rushen in team verband, heerlijk, kan niet mooier toch?
Dat mis ik namelijk in Ofp, echt een leuke realistische game, maar niet leuk een keer rushen...
Pagina: 1