Op maandag 22 oktober 2001 00:03 schreef The_Killing_Guide het volgende:
wie bied dat allemaal aan en wat is de prijs en tijd die je daar voor krijgt.en belangrijker welke service en snelheid.
zover ik weet heb je nu alleen zonnet is dat wat ofzo niet?
of is dat net zo als het vroegere Superweb ?
zonnet?!?!?! rofl

hebben die wanhopige gasten ook al zoiets geprobeerd? LoL

wist ik nie eens, zal maar es effe gaan kijken dan, oh well zonnet is en blijft een hopeloos geval voor de typische consument....
Ik lees net die zonnet sjit,ja das die inclusief troep, net zoiets als wanadoo smartpack, ook zo niet-economisch (voor de gebruiker), misschien een id: een gratis abo bij hetnet heeft tegenwoordig 10% korting op tikken, en dan als voordeelnummer opgeven is tog weer 2 keer 10% korting. Als je dan tog op tikken zit scheelt dat weer wat op ten duur.

(ja ik worstel ook dagelijks met heb probleem van geen allways-on dienst hier). Ik los dit zelf op met een combo wish c&d + wanadoo hometime. Ik zit gewoon de hele dag aan 1 stuk door online

(voor 7 uur heb ik dan wel 2 uurtjes maar, maar daar heb ik geen last van want ik kom door de weeks tog pas even voor 5 uur uit school en in t weekend kan ik de hele dag op wanadoo)
edit: ohw en ferdo je vergeet te vermelden dat je op hometime 7 cent per geslaagde inbelpoging betaald...