Ik heb sinds een week windows XP, alleen bij W2k gebruikte in Winroute, en dat werkte prima, nu werkt dit alleen niet bij XP. Maar toch wil ik natuurlijk wel internet delen, heeft er iemand een oplossing of misschien een ander programma dat wel werkt met winXP. Ik zou hem of haar dankbaar zijn in ieder geval!
ja ik blijf natuurlijk niet formateren, hoelang duurt het ongeveer voordat er eentje van winroute komt die wel comaptible is met win xp?
Anoniem: 13588
Zal wel enkele dagen voor/na de officiele release van XP zijn neem ik aan... Ergens einde oktober dacht ik dus...
Ja ik heb nu die 602Pro LAN suite lite, maar ik snap geen drol van die settings, er zit van alles op en aan! Maar ik hoef alleen maar het internet op een andere computer te hebben, wat moet ik instellen dan?
Ga naar: start -> Control Panel -> Network Connections
Rechtsklik de verbinding waar I'net op binnenkomt, selecteer properties (eigenschappen), ga naar het tab-blad Advanced en selecteer het vakje dat zegt: Allow other network users to connect trhough this computer's Internet Connection en volg de aanwijzingen in het scherm op.
Klaar is Kees of Henk of Piet of wie er dan ook maar mee bezig is!
Rechtsklik de verbinding waar I'net op binnenkomt, selecteer properties (eigenschappen), ga naar het tab-blad Advanced en selecteer het vakje dat zegt: Allow other network users to connect trhough this computer's Internet Connection en volg de aanwijzingen in het scherm op.
Klaar is Kees of Henk of Piet of wie er dan ook maar mee bezig is!
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Anoniem: 31952
Nog niet installed maar zag er op het eerste gezicht erg goed en compleet uit.Op maandag 22 oktober 2001 00:04 schreef NiGHTCReaTuRe het volgende:
602 Pro LAN Suite... www.602software.com
Die werkt hier prima op XP en 98 sharing![]()
Ga hem zeker proberen.
NoMo.
Anoniem: 34441
602 is nie zo moeilijk.. gewoon door de wizard heen klikken is meestal voldoende om alles werkende te krijgen
Pagina: 1