Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
over de koeler.
hoe warm wordt je cpu nu? stressed/idle
geheugen.
cas2 is zeker sneller. hoeveel precies weet ik niet, maar door de search te gebruiken kun je dat zeker vinden.
geheugen.
cas2 is zeker sneller. hoeveel precies weet ik niet, maar door de search te gebruiken kun je dat zeker vinden.
Verwijderd
Die koeler die je nu hebt die is prima. Wat lawaaig maarja.
Cas 2 en cas 3
Ik weet het niet helemaal precies.
Bij cas 2 wordt je geheugen in 2 cycles gevuld en geleegt.
Bij cas 3 is dit dus 3 keer. Dus cas 2 is wat sneller omdat de gegevens er wat sneller door stromen.
Ga je overclocken dan geeft cas 2 soms wat problemen en als je cas 3 kiest dan heb je weer wat speling
Denk ik
Cas 2 en cas 3
Ik weet het niet helemaal precies.
Bij cas 2 wordt je geheugen in 2 cycles gevuld en geleegt.
Bij cas 3 is dit dus 3 keer. Dus cas 2 is wat sneller omdat de gegevens er wat sneller door stromen.
Ga je overclocken dan geeft cas 2 soms wat problemen en als je cas 3 kiest dan heb je weer wat speling
Denk ik
Om heel eerlijk te zijn, nog niet echt getest, heb het systeem pas net. Ik informeer eigenlijk nu een beetje wat de risico's zijn, en wat er mogelijk is, vandaar.Op zondag 21 oktober 2001 23:57 schreef irmscher het volgende:
over de koeler.
geheugen.
Ik moet het sowieso nog even uitzoeken..
wat ook nog een klein vraagje is..
moet ik mijn cpu eerst laten inburnen? (hoger voltage om cpu te laten wennen aan dde hitte oid) zodattie beter overgeclockt kan worden?
-EDIT-
Ik ben er te lang uitgeweest om me er aktief mee bezig te houden. Draaide hiervoor al een jaartje op een P3-800@933 met een GF2, maar nu ik een andere cpu heb, moet ik weer ff gaan knoeien
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch