[Kijktip 2] Wallpaper Boogie Woogie !

Pagina: 1
Acties:

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Nou, naar aanleiding van het grote succes van het photoshop tennis topic leek het ons (spud en ik) wel een leuk idee om een wallpaper assault te doen. Het komt er simpelweg op neer dat 2 artists photoshop tennis voeren, maar dan op een wallpaper formaat en dit keer niet tegen elkaar, maar elkaar ondersteunen. Dat wil zeggen dat als iemand een pixel neerzet, en hij je niet zozeer bevalt, dat het je niet het recht geeft om 't zo maar te verwijderen, maar deze moet je dan 'mooier' zien te krijgen. Vaag verhaal, maar komt allemaal wel goed denk ik zo :).
Wellicht zou het anders ook leuk zijn om het canvas in 2'en op te splitsen, dus dat ieder op z'n eigen deel blijft zodat je zeker weet dat je pixel blijft staan :).
'k weet niet of er animo voor is, maar Spud en ik zullen wel de eerste shot doen :D

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:41

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is een beetje een wazig verhaal geworden maar ik denk dat ik het snap. :)
Heb je al iets waar iedereen iets mee kan?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Nog niet echt, wij vinden 't zelf ook nog best wel vaag :D
maar we komen er wel uit, spud en ik gaan morgen wel ff wat in elkaar knutselen he spud? :)

Verwijderd

Yeppers, spunky-wunky-funky-wallpaper-boogie! :+
Geschikt voor leeftijden 9 t/m 99 jaar. Geen consumptiebonnen en toegangsbewijs nodig, meedoen is gratis.

Wat Prototype ook al zegt, het moet een ondersteuning worden. Samen naar het eindresultaat toe te werken is de key. Probeer meer het geheel, en jezelf te verbeteren. ;)

• Oefening
  • Niet online
[edit]laat maar, sommige mensen kunnen niet discussiëren

Verwijderd

vet tof...
maar!

wallpapers mogen niet druk zijn, en jij wil dus met z'n 2en lekker gaan "vingerverven zonder elkaar in de weg te mogen zitten" ?

ToF! :P

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 21:10

StratoFarmer

Anke :*

misschien ken je [url="htpp://tiles.ice.org"]htpp://tiles.ice.org[/url] ??
sluit hier wel leuk op aan....ik kan er geen @*#$% van iig.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 23:40 schreef denki_akira het volgende:
maar!

wallpapers mogen niet druk zijn, en jij wil dus met z'n 2en lekker gaan "vingerverven zonder elkaar in de weg te mogen zitten" ?
dat bedoel ik :)

Verwijderd

moeten het destop.chapter3.net type wallpapers worden ? :)

• Oefening
  • Niet online
ik dacht trouwens dat jij het zo druk had >:)
met school en PHUSION.NL bijv >:)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 23:58 schreef nelis het volgende:
ik dacht trouwens dat jij het zo druk had >:)
met school en PHUSION.NL bijv >:)
Je moest 's weten :)
Jij mag zelfs het bansysteem uitproberen >:)

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 21 oktober 2001 23:59 schreef prototype het volgende:

[..]

Je moest 's weten :)
:)
Jij mag zelfs het bansysteem uitproberen >:)
:'(
dat werkt toch niet >:)

• Underscore
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
Wat een gezever.

Prototype: Voor de ultieme Nederlandse design community met de meest uitgekiende marketing strategie vind ik wel dat het allemaal akelig lang op zich laat wachten. En als het op het zelfde niveau ligt als een wallpaper-boogie-woogie, wens ik de crew van phusion veel succes.

We missen hier nog steeds het meest belangrijke aspect: passie. De spontaniteit ontbreekt in het W&G forum en het competitegevoel ligt veel te hoog. Als je mooie graphics wil maken moet je dat vanuit je hart doen en niet met het idee dat je een beter visitekaartje wil maken dan iemand anders. Ik wil best een wallpaper met iemand maken, maar dan moet ik wel op 1 lijn zitten met zo iemand wat betreft gevoel. Van mijn part gooit iedereen hier een thread open over het allerlaatste photoshop-piece dat hij of zij vanuit zichzelf gemaakt heeft, ik denk dat er dan pas wat interessante discussie loskomt over photoshop en wat je ermee kan. Kijk maar eens naar de 3d-max/maya topics, die zijn altijd goed gevuld met mooi werk. En Nelis, ik weet wel dat je aan de basis stond van het eerste succesvolle tennisproject, je bent echt niet in waarde gedaald..

Goed rangschikken van pixels en kleur is een kunstvorm, en misschien draaf ik wel te ver door, maar hoe meer meningen, hoe beter je bij jezelf na kan gaan waar je mee bezig bent.

;)

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 00:50 schreef Underscore het volgende:

We missen hier nog steeds het meest belangrijke aspect: passie. De spontaniteit ontbreekt in het W&G forum en het competitegevoel ligt veel te hoog. Als je mooie graphics wil maken moet je dat vanuit je hart doen en niet met het idee dat je een beter visitekaartje wil maken dan iemand anders. Ik wil best een wallpaper met iemand maken, maar dan moet ik wel op 1 lijn zitten met zo iemand wat betreft gevoel. Van mijn part gooit iedereen hier een thread open over het allerlaatste photoshop-piece dat hij of zij vanuit zichzelf gemaakt heeft, ik denk dat er dan pas wat interessante discussie loskomt over photoshop en wat je ermee kan. Kijk maar eens naar de 3d-max/maya topics, die zijn altijd goed gevuld met mooi werk.
Indeed :)

edit:
om misverstanden te voorkomen, ff beter ge-quote

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 00:50 schreef Underscore het volgende:
Wat een gezever.
waar?
Prototype: Voor de ultieme Nederlandse design community met de meest uitgekiende marketing strategie vind ik wel dat het allemaal akelig lang op zich laat wachten. En als het op het zelfde niveau ligt als een wallpaper-boogie-woogie, wens ik de crew van phusion veel succes.
wie zevert er nou? >:)
We missen hier nog steeds het meest belangrijke aspect: passie. De spontaniteit ontbreekt in het W&G forum en het competitegevoel ligt veel te hoog. Als je mooie graphics wil maken moet je dat vanuit je hart doen en niet met het idee dat je een beter visitekaartje wil maken dan iemand anders.
eens :)
Ik wil best een wallpaper met iemand maken, maar dan moet ik wel op 1 lijn zitten met zo iemand wat betreft gevoel.
mwoa, weetniet. 2 stijlen met elkaar combineren is toch ook niet verkeerd? dat is juist het leuke aan dat hele tennisgebeuren.
Van mijn part gooit iedereen hier een thread open over het allerlaatste photoshop-piece dat hij of zij vanuit zichzelf gemaakt heeft, ik denk dat er dan pas wat interessante discussie loskomt over photoshop en wat je ermee kan.
denk het niet, anders was die discussie allang ontstaan in de vele "post hier je ps-werk"-topics. zou natuurlijk erg mooi zijn, maar daarvoor is het gemiddelde niveau niet hoog genoeg denk ik.
Kijk maar eens naar de 3d-max/maya topics, die zijn altijd goed gevuld met mooi werk.
die waren dus helemaal niet goed gevuld met mooi 3d-werk (wel wat ja, maar niet "goed" gevuld ofzo). dat veel mensen iets hadden van "wow" komt omdat bijna niemand zich hier in 3d verdiept heeft. het gemiddelde niveau wat betreft 3d lag in die topics veel lager dan het gemiddelde niveau wat betreft ps dat je ziet in de "post hier je ps-werk"-topics.
En Nelis, ik weet wel dat je aan de basis stond van het eerste succesvolle tennisproject, je bent echt niet in waarde gedaald..
|:(
sorry hoor maar dit slaat nergens op. als je niet weet hoe je mijn mening moet weerleggen zeg dan niks maar ga geen rare dingen verzinnen:

1. ik stond niet aan de basis, dat waren (en zijn nog steeds) Ozboz (voor het linkje en het bouwen van de site), McVirusS (voor het bouwen van de site), de bedenker van het origineel (naam?) en de bedenker om dat alles ook op GoT te houden (naam?).
2. ik geef gewoon mijn mening over dit idee
3. hoezo zou ik in waarde dalen als er nog een goed lopend "project" bijkomt?
4. heb jij dan helemaal geen argumenten ofzo?!
Goed rangschikken van pixels en kleur is een kunstvorm, en misschien draaf ik wel te ver door, maar hoe meer meningen, hoe beter je bij jezelf na kan gaan waar je mee bezig bent.
jaja, dus jij mag een eind in het rond lullen maar ik mag geen beargumenteerde mening geven?

ik vind het nog steeds geen goed idee, en daarom doe ik er (waarschijnlijk) dus ook niet aan mee. maar dan moet je dat niet opeens op gaan vatten alsof ik dit hele "project" de grond inboor zonder argumenten ofzo. ik geef gewoon mun mening, klaar. en mochten jullie toch doorgaan met dit, ik hoop dat het aanslaat. maargoed, dat hoef ik de bedenkers vast niet te vertellen want die leggen tenminste niet op alle slakken zout....

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

[b]Op maandag 22 oktober 2001 02:00 schreef nelis 1. ik stond niet aan de basis, dat waren (en zijn nog steeds) Ozboz, McVirusS, de bedenker van het origineel en de bedenker om dat alles ook op GoT te houden.
Ehm, dat mocht Ozzie willen dat ie dat bedacht had :)
Hij stuurde alleen een linkje.

* DeFeCt vult Nelis slechts aan omdat hij denkt dat Nelis graag exact is :)

Flickr

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX brengt dientengevolge dan maar hulde aan McVirus...

* XangadiX zwaait ook nog even naar DeFeCt

Stoer; Marduq

• Underscore
  • Laatst online: 23-11-2017
Je mist het punt Nelis, maar goed. Ga maar tennissen, ik ben uitgepraat.

;)

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 22 oktober 2001 08:57 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

Ehm, dat mocht Ozzie willen dat ie dat bedacht had :)
Hij stuurde alleen een linkje.

* DeFeCt vult Nelis slechts aan omdat hij denkt dat Nelis graag exact is :)
:) kep ut al verbeterd :)
Op maandag 22 oktober 2001 12:24 schreef Underscore het volgende:
maar goed. Ga maar tennissen, ik ben uitgepraat.
mooi

• waxle
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle zwaait dan maar even naar DeFeCt en Xangadix, van hij heeft toch nix beters te doen en vraagt zich af of we dan misschien maar direct verder kunnen gaan met Flash-Volleybal of Illustrator-badminton :P

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

* XangadiX doet een stukje 3dsmax-tafelvoetbal

Stoer; Marduq

Pagina: 1