Toon posts:

Sitemanager ook via WYSIWYG?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort het tooltje siteman.asp om websites online te veranderen, maar dit werkt via HTML code.

http://www.alief.com/anyportal/

Zijn er ook progs die volgens diezelfde technologie de inhoud van een directory laten zien, waarbinnen je dan vervolgens kan kiezen voor het het bestand dat je wilt aanpassen en vervolgens de echte pagina laat zien. En dat je deze dan vervolgens kan aanpassen, dus volgens de What You See Is What You Get methode. Dit wil ik graag hebben voor mensen die de site willen aanpassen, maar die alleen Frontpage kennis hebben. :)

Thanx

Verwijderd

TIP : [topic=284152/1/25]

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 14:55

unclero

MB EQA ftw \o/

Ja,
Coherence v.2 is daar uitstekend voor.
Het heeft oa. bestandsbeheer, gebruikersbeheer en sitebeheer.
waarbij bij die laatste je zon mooie uitklapboom ziet waar een meuutje verschijnt waar oa in staat 'bewerken'.
En daarmee kom je in een ultieme wysiwyg editor (namelijk, in de browser zelf)...way anders dan frontpage/startoffice/composer etc..

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

• unclero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 14:55

unclero

MB EQA ftw \o/

Quelle chimère est-ce donc que l'homme? Quelle nouveauté, quel monstre, quel chaos, quel sujet de contradiction, quel prodige!

Verwijderd

Hé,

Ik heb ook dat tooltje. Ik kan dingen wel wijzigen, alleen het opslaan ervan lukt nog niet.

Weet iemand misschien hoe dat verholpen kan worden?

Verwijderd

Op woensdag 24 oktober 2001 21:17 schreef Markla het volgende:
Hé,

Ik heb ook dat tooltje. Ik kan dingen wel wijzigen, alleen het opslaan ervan lukt nog niet.

Weet iemand misschien hoe dat verholpen kan worden?
Check even of je wel write-permissies hebt voor die files.
Pagina: 1