Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En er is een film, en die miniserie, dus 2 dus als je dat bedoelt
Ik doe gewoon mee met de kut/slet thema in deze tread.
Thy will see the light...
Verwijderd
Wille jullie wel es ff snel kappah met al dat rottige gescheld naar mekare stelletje halleve zole!
yup, maar dan nog had ik het hier gepost, want het is ook een beetje een "kijk er komt NOG een dune game" topicOp zondag 21 oktober 2001 22:54 schreef 7th het volgende:
Hier joh kut slet:
http://www.wsg.fr/
www.google.com is machtig joh trut.
Verwijderd
.....Op zondag 21 oktober 2001 22:55 schreef 7th het volgende:
AUB mij niet bannen ofzo.
Ik doe gewoon mee met de kut/slet thema in deze tread.
Godverdomme????Op zondag 21 oktober 2001 22:56 schreef Codin het volgende:
Godverdomme nog an toe!!
Wille jullie wel es ff snel kappah met al dat rottige gescheld naar mekare stelletje halleve zole!
hou jij je smoel man, of zal ik je bek eens effe in elkaar rosse!Op zondag 21 oktober 2001 22:56 schreef Codin het volgende:
Godverdomme nog an toe!!
Maar goed, nu weer ontopic, laten we verdere scheldpartijen achterwegen laten
Verwijderd
Ja of god verdomt jou indien gijlie dat prefereertOp zondag 21 oktober 2001 22:57 schreef 7th het volgende:
[..]
Godverdomme????
Zal ik maar snel alles deleten??
Verwijderd
Klerejong.Op zondag 21 oktober 2001 22:57 schreef OiSyN het volgende:
[..]
hou jij je smoel man, of zal ik je bek eens effe in elkaar rosse!
Maar goed, nu weer ontopic, laten we verdere scheldpartijen achterwegen laten
Ik haat je en ik ga je pijn doen
En nog maals:
Niet bannen ik dacht dat het geinig was om mee te doen aan de slet/kut/trut thema
Verwijderd
We gaan weer ontopic, het is leuk geweest. En niks geen slotjes-onzin
Iemand die weet of 't verkrijgbaar is ?
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Ja, dat was echt hemelse muziek man... Ik heb het spel meerdere malen uitgespeeld, muziek was echt prachtigOp zondag 21 oktober 2001 23:11 schreef Wilde het volgende:
Ik ben opzoek naar de muziek uit het (oude, antieke) spel Dune1