Toon posts:

oude pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb een oude pc gehad van iemand, en hij geeft een i/o fout aan en mijn hardeschijf doet het niet en de diskette station. in de bios geeft hij de hardisk wel goed aan. Weet iemand wat er aan de hand is?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
die persoon heeft je gewoon een kapotte pc gegeven, dat is wat er aan de hand is,

tenminste ik zou nooit iets weggeven (en zekers geen pc) als ie niet door en door kapot was :)

kun je de hdd trouwens wel formateren? of in de bios een lowlevel format?

A wise man's life is based around fuck you

• Thomaszki
  • Laatst online: 20:26
hmmm kapotte i/o controller :?

Verwijderd

Topicstarter
hij zei wel dat er iets kapot was aan die pc maar hij wist zelf niet wat dus.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 22:00 schreef zwelgje2 het volgende:
die persoon heeft je gewoon een kapotte pc gegeven, dat is wat er aan de hand is,

tenminste ik zou nooit iets weggeven (en zekers geen pc) als ie niet door en door kapot was :)

kun je de hdd trouwens wel formateren? of in de bios een lowlevel format?
formatteren gaat ook niet

• Thomaszki
ik heb het idee dat je moederbord brak is... :'(

probeer es een ander moederbord er ff in te gooien met dezelfde hardware, maarja wie heeft er nou nog zo'n oud moederbord >:)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat voor PC/mobo is het?

486 en ouder hebben vaak een losse I/O kaart. Klinkt alsof die brak kan zijn- nieuwe vaak voor 5,- in 2ehands zaken te vinden.

Is de IDE en flop ctrl in de mobo geintegreerd...? Dan heb je een mooie kast en een mobo voor op de muur >:)

Oslik blyat! Oslik!

• Thomaszki
Op zondag 21 oktober 2001 23:34 schreef dion_b het volgende:
Is de IDE en flop ctrl in de mobo geintegreerd...? Dan heb je een mooie kast en een mobo voor op de muur >:)
dat bedoel ik dus >:) koop als je dat ding echt nodig hebt anders een 2de hands mobotje

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
ik weet niet of die ooit open geweest is, maar check de ide's ff, als ze er verkeerd inzitten krijg je dit.
Pagina: 1