Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
1
2
3
4
5
| <form method="post"> . <input type="hidden" name="actie" value="inloggen"> . </form> |
Volgens met kon je geen variabelen meegegeven in de post-string en moest je dat doen d.m.v een hidden-form field.
1
| action=index.php?actie=inloggen |
Geen ?blabla dingen gebruiken in een POST request. Zet in plaats daarvan een hidden input-form neer in je form zoals:
1
| <input type="hidden" name="action" value="inloggen"> |
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <? <html> <head> <title>Script toevoegen</title> </head> <body> <form method="post" action="index.php"> <input type="hidden" name="actie" value="inloggen"> <table> <tr> <td>Gebruikersnaam:</td> <td><input type="text" name="un" size="20" value="<?=$un?>"></td> </tr> <tr> <td><input type="submit"></td> </tr> </table> </form> <? if ($actie == "inloggen") { if ($un == "matthijs") { echo("Goed moan"); } } ?> </body></html> ?> |
Oja.. inloggen is met 2x g
|_____vakje______|
Ik weet het, mijn code =
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Deze dienst kostte slecht 12,50 per regel script. Neem a.u.b. contact op via ICQ voor informatie over betalingswijzeOp zondag 21 oktober 2001 21:59 schreef Prammenhanger het volgende:
okee, goed man, tnx.
|_____vakje______|
n00b zijn is geen excuus.. Juist als je het nog moet leren moet je het netjes doen. Op die manier realiseer je je eerder waar je mee bezig bent en herken je je fouten.Op zondag 21 oktober 2001 21:59 schreef Prammenhanger het volgende:
Ik weet het, mijn code =maar ben een net begonnen n00b
|_____vakje______|
[topic=152278/1/25]Op zondag 21 oktober 2001 22:12 schreef Prammenhanger het volgende:
sorry meneer cybersnoop
zie mijn stukje daaronder
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Errm... waarom zou je dat dan niet moeten/mogen doen?? Ik gebruik het namelijk wel en als je met de $HTTP_POST_VARS en $HTTP_GET_VARS arrays werkt heb ik er in ieder geval geen problemen mee..Op zondag 21 oktober 2001 21:57 schreef Infinitive het volgende:
code:
1 action=index.php?actie=inloggen
Geen ?blabla dingen gebruiken in een POST request. Zet in plaats daarvan een hidden input-form neer in je form zoals:
code:
1 <input type="hidden" name="action" value="inloggen">
On track
Dat was ook niet het probleem. Het probleem zat hem in de 3xg in inlogggen.Op maandag 22 oktober 2001 13:11 schreef WouZz het volgende:
[..]
Errm... waarom zou je dat dan niet moeten/mogen doen?? Ik gebruik het namelijk wel en als je met de $HTTP_POST_VARS en $HTTP_GET_VARS arrays werkt heb ik er in ieder geval geen problemen mee..
Al is het niet helemaal mooi als je het mij vraagt (mening).
|_____vakje______|
oooohh wat istie trotsOp maandag 22 oktober 2001 12:23 schreef D2k het volgende:
[..]
[topic=152278/1/25]
zie mijn stukje daaronder
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Op maandag 22 oktober 2001 15:51 schreef drm het volgende:
[..]
oooohh wat istie trots![]()
ach iedereen in P&W die wat te vertellen had is erin vermeld
maar ik ben idd de samensteller van het geheel
</ot>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Een webserver die ik gebruikte accepteerde dat niet.Errm... waarom zou je dat dan niet moeten/mogen doen?? Ik gebruik het namelijk wel en als je met de $HTTP_POST_VARS en $HTTP_GET_VARS arrays werkt heb ik er in ieder geval geen problemen mee..
Maar zowiezo, het is toch "mooier" om voor post de dingen te gebruiken voor post en voor get de dingen voor get. Wat staat hier eigenlijk over in de http-rfc?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Bdw, ik werk altijd met de $HTTP_POST_VARS en $HTTP_GET_VARS arrays..
Dat zou ik ook wel eens willen weten..Wat staat hier eigenlijk over in de http-rfc?
On track
Zie sectie 5.1 en 5.1.1
(een URI mag een een ?query bevatten en een request line bevat een method (bijv. POST) en een URI).
Tenminste, als de volgende tekst (die ik niet helemaal begrijp) dat niet verandert:
Wat betekent subordinate? Vervanging of toevoeging?sectie 9.5 POST:
The POST method is used to request that the origin server accept the
entity enclosed in the request as a new subordinate of the resource
identified by the Request-URI in the Request-Line.
Het lijkt er in ieder geval op dat je gelijkt hebt, WouZz
Mag ik je er dan op wijzen dat je zeker twee regels code teveel hebtOp zondag 21 oktober 2001 22:00 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
Deze dienst kostte slecht 12,50 per regel script. Neem a.u.b. contact op via ICQ voor informatie over betalingswijze
Mag ik je er dan op wijzen, dat jij duidelijk niet bekend bent met de parser van TopixOp woensdag 24 oktober 2001 00:14 schreef Tader het volgende:
[..]
Mag ik je er dan op wijzen dat je zeker twee regels code teveel hebt(eerste en laatste)
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz