Toon posts:

[.net] Webserver in C#

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik in C# een webserver schrijven ?? Ik ben net begonnen met C# en heb Microsoft Framework SDK Beta 2 gedownload.

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

beginnen het de http rfc doorlezen?

ik weet niet of er een erg sterke relatie bestaat tussen C# en webservers, zo niet dan lijkt me dit wel erg een "hoe bouw ik een forum"-vraag :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 21:54 schreef stylee het volgende:
beginnen het de http rfc doorlezen?

ik weet niet of er een erg sterke relatie bestaat tussen C# en webservers, zo niet dan lijkt me dit wel erg een "hoe bouw ik een forum"-vraag :+
Nee hoe HTTP werkt weet ik al, ik heb ik Java al eens een keer iets dergelijks geschreven. Het gaat mij meer om het maken van ServerSockets e.d.

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Pak een willekeurige handleiding voor het schrijven van een webserver in Java, vertaal dit naar C# en je bent ongeveer klaar :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• stylee

stylee

blah zeg ik je

aha :)

hier heb je mischien wel wat aan...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Iets dergelijx zit zowiezo al bij de SDK. Kijk maar in de submap \samples\application\wintalk\cs. Maar nou nog de HTTP implementatie.>:)

• stylee

stylee

blah zeg ik je

wacht even... dus als ik het goed heb zoek jij dus een kant-en-klare webserver in C#?

Verwijderd

Topicstarter
Dat hoeft nou ook weer niet maar natuurlijk ben ik liever lui dan moe >:) 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Het mag natuurlijk ook in VB.NET maar liever niet eigenlijk want daar begin ik liever niet aan. 8-)

PS hoe zit het met MIME types enzo ?? En is er iemand die weet hoe PHP te koppelen is aan C# ???
Pagina: 1