Toon posts:

Hoe moeilijk is het om een voetbalpoll te maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
ik vraag me af hoe moeilijk het is om een voetbalpoll te maken- iedere keer dat je de wedstrijd kan voorspellen.
Het liefst heb ik zo dat iemand zich eerst moet aanmelden, en later iedere keer moet inloggen. Voor de bezoekers moet het mogelijk zijn om een klassement te zien.

Kan ik dit het beste met php maken? Of kan ik beter iets anders maken? Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Heb al egzocht, maar nog niets gevonden. vandaar dat ik wat 'kenners' inschakel :D

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
http://www.hotscripts.com/
http://www.google.com/

Zoek maar naar een clan member script ofzo.
:)

Verwijderd

gezocht op voetbal poll ? :D

en ja dit is mogelijk. En ik kán het in php maken, ik weet niet of jij dat kunt :)

waar je het kan vinden? wat vinden? Waarmee je het moet maken? Dat ligt eraan waarmee je het wil maken. Er zijn veschillende manieren, wat kun je al?

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

[hk-antwoord]niet zo heel moeilijk[/hk-antwoord]
PHP is best een aardige keuze. Niet al te moeilijk te leren en veel voor ge bakken scripts.

Ik schat zo in dat je niet veel PHP ervaring hebt, dus je kunt het beste uitgaan van wat bestaande user-systemen. (Kijk eens op www.hotscripts.com en www.phpfreakz.com)

Verder moet je (waarschijnlijk) een paar tabellen in een database maken die de wedstrijden omschrijven en de voorspellingen van de gebruikers.

Wat wat vervelender is, is dat je alle wedstrijden die voorspeld kunnen worden met de hand moet invoeren. (Of je moet de site van de knvb o.i.d. automatisch kopieeren).

Je moet waarschijnlijk ook zelf na afloop van de wedstrijd een script aanroepen wat de voorspellingen van eenieder op juistheid controleert en ze vervolgens een bepaald aantal punten daarvoor geeft...

Kortweg: 't ken!

|_____vakje______|

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

je laat t nou wel heel moeilijk klinken, maar hij heeft een punt, of van knvb site of invoeren. verder is t nie zo moeilijk, maar moet je ff wat kennis hebben van php of asp zoals de mensen hier weer een vergeten te vertellen.

maar verder ff een leuk scriptje zoeken en zelf ff verder uitpluizen en je kan t de volgende keer zelf maken :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl