Toon posts:

Macintosh monitor op pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb 3 macintosh 21" monitoren 1 RGB 1n een monochrome RasterOps deze heb ik door middel van standaard connectoren aangesloten op mijn Pc maar gewoon onder dos heb ik al geen beeld (het beeld "dwarrelt") Ik denk dat dit te verhelpen is met synchronisatie maar wie heeft een tabel voor deze synchroniesatie?

Verwijderd

Topicstarter
hallo is het trouwens mischien wat om de pot meters gelijk te stellen met die van een andere SVGA monitor? (de weerstand?)

geef es antwoord dit moet toch niet zo moeilijk zijn?

Verwijderd

Je mist dan je horizontale of verticale synchronisatie waarschijnlijk. Je hebt dan een losse converter nodig, ik weet zo niet waar je die precies kan halen allemaal, maar het is mogelijk, mocht je nou 1 van die monitoren weg doen, dan ben ik evt. wel in geinteresseerd, voor een leuk bedrag uiteraard :)

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:14
Hmm... kzal es op m'n werk vragen hoe dat kan, ben ik ook wel geintereseerd in. Maar volgens mij is hier een tijdje geleden ook al een topic over geweest... ff searchen in the meanwhile :)

/edit

misschien heb je hier ondertussen wat aan;

[topic=138588/1/25]

[topic=162932/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
jo maarten natuurlijk zijn ze te koop voor F650,- kun je em ophalen bij mij thuis. :) :P