Toon posts:

[XP] Internet sharen mislukt maar files lukt wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP [build 2600] de nieuwste dus maar ik kan er maar geen interne op krijgen. Mijn broer is de server en ik de client. Mijn broer heeft Windows 98SE (ik XP) en we hebben allebei SyGate 3.0.. Normaal ging internet sharen met Win98SE en ME wel... Waarom niet met XP ?
Mijn broer zegt:
Windows XP wil maar niet accepteren dat wij de configurations editen, hij gebruikt z'n eigen regels...

Wat kan ik hieraan doen en hoe komt het ??

Ik heb een ghost-backuppie gemaakt van winXP en ik ben heb de Win98SE ghost-backup geopend zodat ik hier (MET internet :D) ff kon vragen wat ik eraan kan doen.
Alvast heel erg bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Weet nou echt niemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen ???

EDIT:
Mijn broer wilt geen Windows XP installeren (vanegens geen overtuigende argumenten)... Dat je dat ff weet...

Verwijderd

Topicstarter
HALlO :+ ??? Weet nou echt niemand hoe het zit ???
I zit hier lekker zonder internet hoor.... :'( :'( ':'( ...

Pleaze, alleen ff een minuut antwoorden pleaze ??
Thnkxz.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Sygate heb ik nooit aan de gang gekregen. Er zou een nieuwe uit komen (een beta stond wel bij sygate op zijn server) maar die kon ik niet downloaden. Heb daarna deze gedownload http://www.winproxy.com/ en geinstaleerd hierna werkte alles weer.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Maar is het dan ook zo dat SyGate 3.0 die wij nu hebben geen Windows XP (buid 2600) ondersteund ?

Mijn broer meot het installeren en hij heeft tentameweek in VU dus hji wil geen tijd verspillen en zeker weten dat het de moeite waard is... Hij wil minsten 3 mensen hebben die zeggen dat het werkt :)...

Verwijderd

Topicstarter
Weet nou echt niemand dit ??? Dat kan toch niet ??? Ik zit hier de hele tijd zonder internet... Als je een polossing weet is alles welkom1 Pleaze, ben een beete internetverlsaafd, pleaze pleaz pzlpzpzl ???

Thnxz!

Verwijderd

ff wat meer info plz... dat je internet met xp het niet doet heeft niks met xp te maken (denk ik) maar met een of andere instelling die je niet goed hebt... dus vergelijk eerst ff al je instellingen (bijv gateway vergeten in te vullen bij xp?)

overigens ken ik sygate niet...

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Het is volgens mij niet de kwestie van ondersteunen, ik denk zelf dat ze de iets aangepast hebben aan tcp/ip het zelfde probleem had ik ook met ME en 2000 en XP het probleem was met een kabelmodem. Ook sygate 4.0 werk niet. Met sygate ben je niet verplicht om te installeren op de client die kan je ook handmatig doen, al doe je dit onder XP werk dit niet. Wat kan wijzen op een verandering in een aantal files onder XP. Gebruik het programma die ik daar straks heb op gegeven dan werk alles weer van ouds, dit programma is ook een tranparante proxy misschien dat het daarom wel werk.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het! Ik heb internet, mijn broer heeft itnernet geshared, en onder Microsoft Windows XP Build 2600 :P :) :D!!!

WOW! I'm happy! Whoohooowwww!!!

De oplossing voor diegene die de searchoption heeft gebruikt :+ :

Ik had eerst SyGate 3.0 en mijn broer ook. Mijn broer is de Server, ik de client. Met win98SE lukte alles, ME ook maar met XP ging het pas fout. Me broer heeft Win98SE. De oplossing was gewoon SyGate 4.2 gebruiken, die ondersteunde dus wel XP en volgens mij 3.0 niet... Anders stond het niet bij de nieue features van 4.2 :+ .

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 11:04 schreef Qul het volgende:
HALlO :+ ??? Weet nou echt niemand hoe het zit ???
I zit hier lekker zonder internet hoor.... :'( :'( ':'( ...

Pleaze, alleen ff een minuut antwoorden pleaze ??
Thnkxz.
((DIT IS EEN VAN DE DUIZENDEN MANIEREN))
Wat voor internet verbinding heb je :?
Als je kabel heb moet jij de server zijn met je XP, of je broer moet ook XP erop zetten. Je doet je netwerkkaart erin en config alles wat moet zodat jij kan internetten.
Nu ga je naar de properties van Network places Je slecteert nu de twee verbindingen, je interne netwerk aka Local Area Connection en je verbinding met Internet. EN ga je naar het menu: Advanced en kies je daar Bridge Connections. en klaar is Kees ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niet de server zijn. Eigelijk is de kabelinternet van mij maar we hebben alles geprobeert maar het lukte maar niet. Daarom is mijn broer server.. MAar het is dus al gelukt...
Pagina: 1