Koptelefoon voor homestudio

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Hoi!

Ik ben op zoek naar een goeie koptelefoon voor in m'n homestudio, voor mezelf om zonder m'n huisgenoten te storen door te kunnen musiceren ;) en ook om op het hoofd van een zangeres te zetten tijdens een opname.

Mijn budget is vrij beperkt, het liefst kom ik zelfs onder de 200 gulden uit, maar 300 kan ook wel. Ik wil iets goeds, maar absoluut pro hoeft het niet. Wel beter dan consumer-spul, natuurlijk.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Klinkt in ieder geval als een gesloten systeem...

Merken ? Geen idee... Sennheiser/Koss/Beyerdynamic/bose ( ;) )

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• ewack
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-07 18:03
Gebruik zelf sinds een jaar of twee een Beyerdynamic DT250, ding is echt perfect, goede laagweergave en kan lekker wat bass-klappen hebben. Kan dat ding ook uren achter elkaar op hebben zonder hinderlijke druk e.d. Bij de aankoop werd mij verteld dat deze beyer ook geschikt is voor eindmontage.

Wack's E

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
de proDJuser spl-127 schijnt een fijne koptelefoon te zijn en is ook niet zo heel duur

hij kost tussen de 129,- en de 150,- Nederlandse Gulden

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 00:00
De Philips HP910, fl.199,- bij de Mediamarkt.

In een aantal vakbladen verkozen boven dure Sony en Sennheiser studio hoofdtelefoons!

Absoluut een aanrader.

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• GREENSKiN
Heeft iemand ervaring met de AKG 240?
http://www.netzmarkt.de/thomann/akg_k240_monitor_prodinfo.html

Werd me aangeraden door een vriend.

Verwijderd

Die ProDJuser is vooral goedkoop, en voor dat geld zeker een hele goede foon. Maar hij hoort wel in het rijtje met goedkope oplossingen, met een Beyer of een Sony (v900) ben je beter (en twee keer zo duur) uit...

• GREENSKiN
Dat ProDJuser klinkt me ook een beetje eng in de oren hier ;) Ik wil gewoon een goeie koptelefoon die zo min mogelijk kost. Het hoeft niet echt budget te zijn, anders was ik wel even langs de Dixons ;) gegaan, ofzo.

Welke BeyerDynamic's raden jullie me aan?
Pagina: 1