Toon posts:

Yast na kernel compilatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje, Ik heb net een kernel op een SuSE systeem opnieuw gecompileerd maar na het compileren kan ik niks meer met Yast...hij laat alleen het Yast scherm zien maar die dingen die ering horen te staan staan er niet meer...helemaal leeg...iemand 1ig idee hoe dit komt en hoe et op te lossen valt?

Thnx...grtz, Paul..

Verwijderd

Topicstarter
'Een kernel' is in dit geval 2.4.10

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 14:36

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Er was een probleem met een van de recente kernels (2.4.10 zou het best eens kunnen zijn) en Yast, het ging om een functie die overhoop was gehaald in de kernel en niet meer werkte, maar waar maar weinig programma's gebruik van maken. Helaas is Yast er een van...een nieuwe kernel (2.4.12acX of linus-2.4.12 + security patch) zou je probleem moeten verhelpen. Er van uitgegaan dat dit het probleem is waar je tegen aan loopt natuurlijk ;)

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zondag 21 oktober 2001 21:29 schreef odysseus het volgende:
Helaas is Yast er een van...een nieuwe kernel (2.4.12acX of linus-2.4.12 + security patch) zou je probleem moeten verhelpen. Er van uitgegaan dat dit het probleem is waar je tegen aan loopt natuurlijk ;)
Hmm, da's dus niet zijn probleem , lees maar na :
http://lwn.net/2001/1018/a/2.4.12.php3

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt