Toon posts:

Web Based Chat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is Web Based Irc chat iets misschien.
Op die manier kunnen de tweakers onderling elkaar helpen met problemen.
Of ze kunnen gewoon chatten over wat dan ook.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<lI> download mIRC
<li> connecten naar irc.tweakers.net of irc.sorcery.net (verschillend)
<li> en dan <font face=courier>/join #tweakers.net</font>

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik bedoel is dat kanaal dus op JAVA (webbased) ook beschikbaar te maken, voor diegene die geen tijd, zin, kennis hebben om een mirc client te gebruiken.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 oktober 2001 20:03 schreef accessoverride het volgende:
Wat ik bedoel is dat kanaal dus op JAVA (webbased) ook beschikbaar te maken, voor diegene die geen tijd, zin, kennis hebben om een mirc client te gebruiken.
Is er wel ooit geweest, maar weer weggehaald :{

maar diegene die geen kennis hebben om mIRC te downloaden kunnen er denk ik beter wegblijven >:) :P

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er is lange tijd een web-based irc *ding* geweest maar deze is een tijdje geleden weggehaald. De reden hiervoor weet ik eigelijk niet meer precies... ik meen dat dat *ding* linkte naar Sorcery /#tweakers.net maar dat de mensen 'daar' het niet zo op prijs stelde aangezien dat niet een 'officeel' #tweakers.net channel schijnt te zijn (wordt overgings wel door het merendeel gebruikt...) Bovendien is het nadeel van een JAVA chat oid. dat je vrijwel constant /join /left/ messages krijgt van mensen die 'éven' komen kijken :(.

Mocht je toch willen ircén dan kun je hier ter-recht:

irc.sorcery.net -> #tweakers.net
irc.tweakers.net -> #tweakers.net (http://tweakers.net/~crew/ircstats/tweakers/)

Edit1:
Zie ook: [topic=179119/1/100]

Edit2:
Voor irc.sorcery.net is er wel een web-based client: http://www.hoicks.com/chatbox/

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op 16 juli 2001 10:50 schreef zomer ongeveer ;)_ het volgende:
Is het niet een idee om een menu-item op tweakers.net te laten verwijzen naar een pagina met wat info over de #tweakers.net chatkanalen die actief zijn? De mensen die dan willen chatten die moeten dan wel met Mirc of BitchX aan de slag natuurlijk. Dat scheelt n hoop loze blaat hoop ik. :)
Hier ben ik nog wel een ooit een voorstander van, al heeft dit totaal geen prioriteit. Eventueel wil ik hier dan nog wel een stukje met uitleg over schrijven :). Zal dit
iig. op mijn lange -termijn -agenda zetten ;).
Pagina: 1