Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
niemand?
Dood?
lijkt me wel..
trek alle overbodige kaarten eruit..
Simpel ISA video kaartje & toetsenbord en kijk dan hoever die komt..
Eventueel nog wat geheugen wisselen..
Helpt dat niet dan denk ik niet dat je er wat aan kunt doen, tenzij je natuurlijk zo iemand bent die de hele dag mobo's aan de lopende band aan't assembleren bent
Wupsje
lijkt me wel..
trek alle overbodige kaarten eruit..
Simpel ISA video kaartje & toetsenbord en kijk dan hoever die komt..
Eventueel nog wat geheugen wisselen..
Helpt dat niet dan denk ik niet dat je er wat aan kunt doen, tenzij je natuurlijk zo iemand bent die de hele dag mobo's aan de lopende band aan't assembleren bent
Wupsje
Heb je een ander toetsenbord geprobeerd? Probeer het eens zonder toetsenbord op te starten, probeer zowel PS2 als USB keyboard (en pas de BIOS aan indien nodig).
ik kan de bios niet eens meer inkomen, zover gaat ieniet eens. Ander toetsenbord, geen toetsenbord, het maakt allemaal niets uit. Hij gaat aan en blijft hangen op initializing keybord controller. heb al bios reset gedaan. Maar het is ook zo dat zodra ik de voedingskabel er in druk het systeem aan gaat, das toch ook een beetje raar dacht ik zo
Hm? Lijkt me een powerprobleempje. Check of de power-on kabeltje (dat dunne draadje van de aan-uit knop naar je mobo) goed in mobo zit en check of de JP1 (de BIOS-reset-jumper) op de standaard positie zit.Op maandag 22 oktober 2001 10:34 schreef ShereKahn het volgende:
ik kan de bios niet eens meer inkomen, zover gaat ieniet eens. Ander toetsenbord, geen toetsenbord, het maakt allemaal niets uit. Hij gaat aan en blijft hangen op initializing keybord controller. heb al bios reset gedaan. Maar het is ook zo dat zodra ik de voedingskabel er in druk het systeem aan gaat, das toch ook een beetje raar dacht ik zo
ook al haal ik het kabeltje van de power-knop eruit, maakt allemaal niets uit!
Verwijderd
misshien is je PS2 poort overleden, heb je toevallig je toetsenbord eruit getrokken/erin gestoken toen je pc aanstond (en ja het kan, spreek helaas uit ervaring)
Verwijderd
dat zou gebeurd kunnen zijn
het is niet mijn computer
maar is hier nog wat aan te doen of moet er een nieuw moederbord komen
het is niet mijn computer
maar is hier nog wat aan te doen of moet er een nieuw moederbord komen
Pagina: 1