Toon posts:

LCD stunt bij mediamarkt..MAAR?!

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik kreeg een krantje in de bus van mediamarkt Amsterdam want ze zitten 1 jaar in amsterdam. Quanta costa? maar 777 piek..inclusief 100 piek die je later terugkrijgt van het energiebedrijf. Maaaar tis een beetje vaag..staat ook geen merk bij..weet iemand hier iets oveR?

- Weet iemand het merk?
- Hoe zit het met die bijdrage van het energie bedrijf? En hoe krijg je dat terug onder welke voorwaarde?

Hoor ut wel.

Rene

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
een LCD van 777 piek :?
enne energiebedrijf, sja, das gewoon een premie die je krijgt, moet je de bon oid opsturen of ze doen het bij de winkel voor je geloof dat dat ook kan en dan krijg je dus korting omdat dat apparaat energiezuinig is (eigelijk raar dat je dan korting krijgt, hun verdienen dan minder :+ )

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Oei MediaMarkt en stunts, breek me de bek niet open. :)

/dev/null

Verwijderd

Welk merk is dat dan? Merk + type graag?

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

Op zondag 21 oktober 2001 20:24 schreef I_Stealth_I het volgende:
Oei MediaMarkt en stunts, breek me de bek niet open. :)
Dvd Standalone 399,= :) hij doet ut perfect :)

* RSP is tevreden :)

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Bij Mediamarkt Duitsland hebben ze op dit moment een tft monitor van Microstar (MD 9615)in de aanbieding voor DM 729, is dat misschien dezelfde?
http://shop.mediamarkt.de/stores/shop/mediamarkt.htm

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:43

warnas

Ja, dé...

Goedkoop is duurkoop hoor. Die klasse LCD's zijn alleen goed als je niet erg kritisch bent (bijvoorbeeld over egale uitlichting), ze hebben een slechte responsetijd en zijn eigenlijk alleen aan te raden als je de hele dag Excel draait of hem bij een kassa neer wilt zetten.
Daarnaast moet je niet verwachten dat het beeld ook maar vaag toonbaar is buiten de vaste resolutie (bijv. 15" = 1024*768), dat je snel mag klagen bij een hoop rotte pixels en dat je met plezier spelletjes doet.

Ze zijn voor sommige mensen zeker bruikbaar en handig, maar als je toch LCD wilt ben je waarschijnlijk toch al iemand die kwaliteit zoekt. Maar ik geef toe dat het verleidelijk is :Y)

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:58
Op zondag 21 oktober 2001 21:11 schreef Joppie4ever het volgende:
Bij Mediamarkt Duitsland hebben ze op dit moment een tft monitor van Microstar (MD 9615)in de aanbieding voor DM 729, is dat misschien dezelfde?
http://shop.mediamarkt.de/stores/shop/mediamarkt.htm
microstar..is dat MSI ?

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Jep, maar volgens mij is het meer de naam van de importeur

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
Wat is MSI?

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op zondag 21 oktober 2001 21:57 schreef clubfm het volgende:
Wat is MSI?
MicroStar International *D

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 16:53

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

ik heb al veel mensen met dat type scherm gezien, was ook in de aanbieding bij de makro.
Is opzich voor excel word enzo een leuk scherm
maar ik vind het persoonlijk geen mooi scherm
(en ik ben pro TFT/lcd scherm)
hij kost bij aanschaf 877,- en je krijgt na invullen van een formuliertje 100,- retour van het energie bedrijf.
**** hou rekening met 4 tot 8 weken tot het op je accountje staan, dus je krijgt waarschijnlijk 45,37 euro terug ;)****
maar ik zou voor dat verschil van 200,- toch echt voor een IIYAMA of LG gaan.

over de mediamarkt.
als je weet wat je wilt is het een goede winkel, de merkproducten uit de aanbieding zijn echt goed.
(maar dat is logisch, het zijn merkproducten)
merkloze of onbekendere spullen probeer ik daar niet, want service voor die prijs is onmogelijk, en je zal toch maar een probleempje met je nieuw gekocht product kopen.
hou goed de prijzen van concurrenten in de gaten, want met extra ass. zijn ze heel duur, daar zit de winst namelijk.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Maar als je problemen hebt met een product geven ze zonder moeite geld terug.
Ik heb zelf 1x mijn webcam gemold ff de ccd chiperuit gehaald en dan weer erin, je raad het al hij deed het niet meer :+

Terug gebracht en geld terug, zonder dat ze zijden wat is het probleem meneer...

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb even gebeld met onze vrienden van mediamarkt en het is inderdaad een microstar..tjaaaa na die positieve reacties van jullie durf ik niet meer hoor ;)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1